Heeeeel veel manieren om dat te doen 
Image | Adjust | Levels
Filter | Sharpen | Sharpen
Image | Mode | Indexed Color
File | Save For Web | Gif / PNG indexed
Image | Adjust | Levels
Filter | Sharpen | Sharpen
Image | Mode | Indexed Color
File | Save For Web | Gif / PNG indexed
Met levels en met indexed color kreeg ik het dus maar niet voor elkaar, heel frustrerend.
Sharpen werkt wél, hopelijk precies genoeg. niet als je masks gebruikt...
Onderste heb ik niet geprobeerd
Save for web wel, half... Hij neemt maar 1 object mee, maar dat is een kwestie van kleur aanpassen. (de gekleurde objecten doet hij niet)
Kun je me uitleggen hoe dat met levels had gemoeten dan? Ik heb een eind zitten schuiven van hier tot tokyo, maar geen enkele harde rand gezien.
Onderste heb ik niet geprobeerd
Save for web wel, half... Hij neemt maar 1 object mee, maar dat is een kwestie van kleur aanpassen. (de gekleurde objecten doet hij niet)
Kun je me uitleggen hoe dat met levels had gemoeten dan? Ik heb een eind zitten schuiven van hier tot tokyo, maar geen enkele harde rand gezien.
Verwijderd
als kleur toch niet uitmaakt, eerst Grayscale, en dan met levels gaan klooien? Dan heb je ook niet het gevaar dat je het alleen maar donkerder maakt, en verder niets aan de randen doet...
Misschien domme opmerking (zoveel weet ik er ook niet van), maar kan je 'm niet gewoon saven in een formaat dat geen alpha/transparancy ondersteund, en dan weer openen?
Intentionally left blank
Booster schreef op 29 september 2002 @ 15:29:
Je moet je mask dan ook sharpenen he
Als ik een anti-aliased mask ga levelen met de settings 128 1,00 130 dan is alle anti-aliasing weg.
Dat had ik geprobeerd, maar dat kreeg ik dus juist niet voor elkaar.Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 16:38:
als kleur toch niet uitmaakt, eerst Grayscale, en dan met levels gaan klooien? Dan heb je ook niet het gevaar dat je het alleen maar donkerder maakt, en verder niets aan de randen doet...
Mhh, de softe randjes worden dan gewoon omgezet in kleur-soft ipv alpha-soft zeg maar. Zover ik beredeneer heeft dat dus geen zin helaas.crisp schreef op 29 september 2002 @ 17:19:
Misschien domme opmerking (zoveel weet ik er ook niet van), maar kan je 'm niet gewoon saven in een formaat dat geen alpha/transparancy ondersteund, en dan weer openen?
Mh, tis toch vreemd, maar zover ik kan zien maakt het gewoon niets uit. Save for web heeft overigens het probleem dat ik hier schets opgelost. (alleen in het totaal niet geholpen)Pelle schreef op 29 september 2002 @ 17:24:Je moet je mask dan ook sharpenen he
Als ik een anti-aliased mask ga levelen met de settings 128 1,00 130 dan is alle anti-aliasing weg.
Pagina: 1