Toon posts:

welk pentium 4 bord moek nou nemen?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gezocht, maar kan niet vinden welk pentium 4 bord nou echt het beste is qua mogelijk heden en extra's

Ik ben op zoek naar bordjes met INTEL chip die DDR333 geheugen supporten.

Jah, ik weet het die zijn er nog niet..
maar 7 oktober wel.

Ik weet dat Asus meestal wel leuk spul heeft.
Maar ik kan kiezen uit 3 merken, ASUS, A-OPEN en MSI.

welk fabrikant maakt leuke bordjes voor schaffelijke prijs?

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 20:55

FastBunny

Give it the Works !

Allemaal maken ze leuke bordjes voor leuke prijzen. Qua mogelijkheden, is erg persoonlijk. Qua snelheid zal het weinig verschil maken :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Verwijderd

Ik heb zelf goeie ervaring met Asus. Moet je maar ff naar www.asus.com gaan. Ken je makkelijk kiezen.

Suc6

• Flippy|IA
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-01-2022

Flippy|IA

ispmonitor.be

euh..genoeg reviews op het net te vinden...dacht ik zo...

En aan gezien de bordjes nog niet uit zijn, kun je hier dus ook geen persoonlijke ervaringen ofzo krijgen, dus post is redelijk zinloos dacht ik zo.. :z

ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case

Verwijderd

Topicstarter
Flippy_00 schreef op 29 september 2002 @ 15:09:
euh..genoeg reviews op het net te vinden...dacht ik zo...

En aan gezien de bordjes nog niet uit zijn, kun je hier dus ook geen persoonlijke ervaringen ofzo krijgen, dus post is redelijk zinloos dacht ik zo.. :z
nou, dat weet ik nog zo niet..

de mobo's met ddr266 mhz met intel chip zijn eigenlijks identiek aan die met ddr333.

dus post dan hiero je ervaringen over mobo's met intelchip met ddr266..

• igg
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-10-2025

igg

waar een wil is ben ik weg

Mischien dat ipv lekker lui achteroverhangend met muisklikkend die ervaringen gelezen worden, je ook even zelf op zoek zou kunnen gaan in diverse fora naar gebruikerservaringen en reviews van die 266 bordjes........

just my 2 cents....

NUON: sponsored by igg (xp2600+, xp1600+, dual duron1000, dual pI, pII, 3x celeron)

Verwijderd

Topicstarter
igg schreef op 29 september 2002 @ 15:24:
Mischien dat ipv lekker lui achteroverhangend met muisklikkend die ervaringen gelezen worden, je ook even zelf op zoek zou kunnen gaan in diverse fora naar gebruikerservaringen en reviews van die 266 bordjes........

just my 2 cents....
Daar ben ik toch al mee bezig.....
maar goed, laat maar. ik zoek het zelf wel uit.

• THIJZEL
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
waarom geen bord van intel zelf?? (mits je niet wil overklokken)

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Aangezien dit topic zo dicht gaat (glazen bol), nog even snel deze review van ome tom:
http://www.tomshardware.com/mainboard/02q3/020917/index.html

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 11:02
Tja, even wat reviews zoeken is de tip...

Overigens is het misschien wel het beste als je je eerst gaat verdiepen in de verschillende soorten chipsets.. Vervolgens moet je ook even je pakketje eisen samenstellen wat je precies op het bord wilt hebben..
Dat in combinatie met wat reviews moet wel de doorslag kunnen geven..

succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.