Toon posts:

Externe hdcase voor ATA133 -> usb2.0 en firewire

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een 80gig Maxtor D740x over. Ik zou deze als externe hd willen gebruiken. Echter wil ik wel volledig van de functie gebruik maken, dus ATA133 en als connecto zowel usb2.0 als firewire. Ik heb via de search en pricewatch al het een en ander bekeken, maar nog steeds niet gevonden wat ik zoek.

Ik zoek dus een extern kastje met een ata133 ide-aansluiting met usb2.0 en firewire.

Verwijderd

Vroeger :P kon je bij alternate je hdd in een usb 1.1 kast laten zetten. Ik geloof dat dat tegenwoordig ook bij usb2.0 en maybe firewire kan. www.alternate.nl ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 17:13:
Vroeger :P kon je bij alternate je hdd in een usb 1.1 kast laten zetten. Ik geloof dat dat tegenwoordig ook bij usb2.0 en maybe firewire kan. www.alternate.nl ;)
Ja dat klopt, maar ik zoek een bay die en usb2.0 en een firewire heeft.

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:59

LopeZ

Too much is never enough

Ik geef je erg weinig kans, het bijna altijd OF firewire OF usb2.0
Titelchangeje erbij :)

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 11:15
Ik heb eventjes googled voor je. Je bedoeld dus zoiets:
http://www.firewiremax.com/usbfir13come.html

Volgens mij moet je gewoon een paar gerichte termen in google erop afschieten en je heb ze zo gevonden. (deze heb ik bij de 1e search gevonden!). OK, om ze in nederland te vinden wordt dan al lastiger, maar op die manier kun je tenminste achter merk/type komen.

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 27-07 14:10

Zak

Vervelend vind ik dat als je dan zoiets vindt het bijna altijd voor 2,5" is.

Verwijderd

Topicstarter
The Collector schreef op 29 september 2002 @ 17:26:
Ik heb eventjes googled voor je. Je bedoeld dus zoiets:
http://www.firewiremax.com/usbfir13come.html

Volgens mij moet je gewoon een paar gerichte termen in google erop afschieten en je heb ze zo gevonden. (deze heb ik bij de 1e search gevonden!). OK, om ze in nederland te vinden wordt dan al lastiger, maar op die manier kun je tenminste achter merk/type komen.
Ja, zoiets moet ik hebben!!!!!! Thanx. Nou alleen nog waar......

Ik bedacht net ook nog ff dat bij zo'n externe hd/ide oplossing het verhaaltje voor ata133 helemaal niet opgaat. Al gebruik ik een ata66-disk. De dataoverdracht van extern naar bv laptop blijft toch hetzelfde. Of zie ik dat nou verkeerd?

Verwijderd

Topicstarter
schop...

Weet iemand een zaakje die ze verkoopt.
Pagina: 1