Ik heb pas een crash op me peecee gehad, WinXP hing gruwelijk, repair werkte nie meer etc. noodgedwongen WinXP Pro opnieuw moeten installen met nieuwe partitie. Oude dus verwijderd. Nu komt het, als hij installeerd, hangt mijn hele pc tijdens het initialiseren van de apparaten. Paar keer geprobeert, wilde nie. Win2K geprobeerd, same shit. Windows 98 geinstalleerd, en die ging wel goed. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand zou kunnen zijn cq mensen die hetzelfde hebben gehad? Kheb een MSI bord, K7 Turbo geval met 512 MB DDR PC266, 80 gig schijf en AMD2000+.
Probeer eens te installeren zonder alle PCI/ISA-kaarten in je systeem.
Bios-instellingen op SAFE ofzo, alles eruit wat er niet in MOET zitten (audio, netwerkkaart, whatever), en na gelukte install (hopleijk) 1 voor 1 opnieuw installeren...
ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case
jjjuist... khad van SusE 8.0 al een vorm van Memtest gedaan maar afgebroken ivm te langdurend gedoe (kzit nl op een LANparty) maar die doorstond em tot zover wel goed.
Verwijderd
Zoals ik al zei flash je bios dan kan je Windows XP installeren. Het ligt puur en alleen hier aan. Ik heb namelijk hetzelfde bord.
changelog 3.1:
-Fixed problem wherein system cannot install WinXP when using other K7T series board except K7T Turbo2
Pagina: 1