Toon posts:

Warcraft doet echo-en :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik warcraft draai/speel en ik krijg een icq berichtje dan hoor ik niet ohoow maar o o o oohhh oohhooohhohoh oo www....ect. Echo dus. Dit is zeer irritant en gebeurt overigens niet alleen bij icq maar ook bij alle andere geluiden uit windows.
Kan het zijn dat warcraft de uitgang van alle windows geluiden doorstuurd naar de ingang van m'n geluidskaartje ofzo? Ik heb overigens ook een onboard geluidskaart op m'n moederbord. Maargoed ik ken het niet oplossen dus vraag ik jullie voor een slimme suggestie :*)

Verwijderd

Zet icq uit :?
Ik kan me geen andere windows geluidjes bedenken die er tussendoor zouden komen.
Met MSN heb ik dit ook wel bij het berichtjes geluid, gewoon msn uizettenen:probleem opgelost!
Die onboard kaart kun je er trouwens net zo goed uithalen, heb ik ook gedaan je merkt het verschil niet.

Verwijderd

Topicstarter
Nee ICQ blijft aan natuurlijk!!! En hoe haal je in hemelsnaam een onboard geluidskaar van je moederbord af?!?!?! al die onderdelen lossolderen? Nee, of ik ben in de war of jij maar volgens mij zit een onboard geluidskaart geheel geintregeerd om je moederbord. Of kun je die onboard geluidskaart ook uitzetten in windows dan?

Andere mensen hebben dit probleem ook niet dus waarom ik wel?

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
On-board sound kun je uitzetten in de BIOS, en ik vind 't zelf erg irritant om instant messages te krijgen terwijl ik aan 't gamen ben, dus ICQ zet ik altijd uit tijdens 't gamen.

Verwijderd

Topicstarter
Vind ik niet vervelend. maar ik zal even proberen

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-01 11:53
Mjah uit is volgens mij de oplossing, warcraft heeft een nogal rare soundcontrol, dus dit is duidelij khet gevolg van wc3.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm het lijkt opgelost nu is in m'n bios die onboard geluidskaard uit heb gezet. :) joepie de poepie
Pagina: 1