Ik heb laatst zo'n Medion tvkaart met Philips BT 878 Chipset aangeschaft bij de Aldi. Daar zit standaart het programma Cyberlink PowerVCR II 3.0 Standard bij, maar ik kan niet zeggen dat dit echt een geweldig programma is. Als ik de zenders aan het instellen ben klapt het er ooit zomaar uit. Ik heb de patch van gocyberlink.com al gedownload voor XP Combatibility maar dan wordt de software weer Engels. Ook kun je bij dit programma geen freqenties invoeren zodat je altijd maar moet zoeken naar de zenders.
Ik heb het programma bTV Professional geinstalleerd maar als ik dat open krijg ik deze fout,
Can't open driver!
Make sure the program is properly installed...
En als ik de BT tool open verschijnt deze fout.
Can't open driver!
Please run 'bInstall.exe' first...
Ik weet dat deze tread leeft over deze kaart, maar er stonden een aantal dead links in dus ik denk maak even een nieuwe tread. In die tread zijn steeds mensen die toch bTV aan de praat krijgen mij was alleen niet helemaal duidenlijk hoe.
Ik heb het programma bTV Professional geinstalleerd maar als ik dat open krijg ik deze fout,
Can't open driver!
Make sure the program is properly installed...
En als ik de BT tool open verschijnt deze fout.
Can't open driver!
Please run 'bInstall.exe' first...
Ik weet dat deze tread leeft over deze kaart, maar er stonden een aantal dead links in dus ik denk maak even een nieuwe tread. In die tread zijn steeds mensen die toch bTV aan de praat krijgen mij was alleen niet helemaal duidenlijk hoe.