Toon posts:

[CS] hoe laten horen als er een headshot is

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
naja, titel lijkt me duidelijk he...
kheb deathpack gedowload maar daarmee doet ie het niet, alleen bij hosties maar erg laat

• Kouwe_Arie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 21:49
ik hoor altijd een soort slurp geluid dan.. maar er zit al een geluid voor in en meestal zie je het ook wel gewoon.. goed richten gewoon he :D

Verwijderd

Euh bij jezelf of bij anderen?

En bij beide zie je toch de icoontje rechtsboven?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 14:41:
Euh bij jezelf of bij anderen?

En bij beide zie je toch de icoontje rechtsboven?
dat is als ie al dood is, hij bedoeld waarschijnlijk dat als ie nog leeft.

Verwijderd

Topicstarter
het is gewoon bij mezelf en bij andere... dus als ik iemand schiet en als iemand mij schiet en als andere andere schieten (headshot dus)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:28
Kouwe_Arie schreef op 29 september 2002 @ 14:40:
ik hoor altijd een soort slurp geluid dan.. maar er zit al een geluid voor in en meestal zie je het ook wel gewoon.. goed richten gewoon he :D
Ja, dat is echt vaag. Als je een headshot krijgt en je leeft nog hoor je een slurp geluid en je ziet allemaal bloed vallen :P

The devil is in the details.

Verwijderd

/offtopic/ oculus.. jouw avatur rules!!!:P /offtopic/

Verwijderd

Aha, tja, bij jezelf hoor je een licht metaal geluid (als je een helm heb gekocht), en je wordt meestal gewoon een beetje weggeduwd.

Beetje moeilijk uit te leggen, maar IK heb het in ieder geval meestal wel door als mijn hoofd wordt geraakt. :)

Maar dat andere, dat JIJ weet dat je de ander in zijn hoofd heb geraakt, dat is toch een beetje cheaten hoor lijkt me.

Want als je ziet te sprayen en de ander trekt daarna zicht terug, en je weet zeker dat die ander een HS heeft gekregen, dan is dat toch een voordeel, dat niet helemaal terecht hebt gekregen.

Of ander voorbeeld: als je een HE om de hoek gooit (daarmee kun je ook HS maken), dan weet je normaal niet of je uberhaupt iemand hebt geraakt.

Verwijderd

halflife/cstrike/sounds/player/headshot1.wav
halflife/cstrike/sounds/player/headshot2.wav
halflife/cstrike/sounds/player/headshot2.wav

Neem lekker een q3 wavje ofzo... HEADSHOT!!! en klaar.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 15:11:
die heb ik nie gemaakt, AkroBatik dee da, je mag ook nemen als je wil...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 15:11:
ook offtopic: ik heb ook ff jouw icon van bf42, aangezien ik ook ind e clan zit, als je hier problemen mee hebt moet je me maar ff contacten...

Verwijderd

on topic:

q3 geluidje "headshot'

knap. neem die uit UT of UT2K maar :)

Verwijderd

wat je ook kan proberen is

"halflife/cstrike/sounds/player/headshot1.wav" "say headshot!"

en daar ff mee klooien
ik weet niet of je cs scripts kan "proggen" dan kan je daar namelijk ff mee klooien

een vriend van mij drukt altijd een knop in waaronder gebind staat dat ie whoohoo headshot staat

Verwijderd

Ik vind het al grappig als je een headshot krijgt je hoord die gluiden en ziet dat bloed en nog loop je rustig door :P

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:16

inXs

known as inXs

Je ziet ook echt wel als je iemand een hs geeft.. Als ie een helmpje draagt dan zie je zijn hoofd naar achter knikken en je hoort een kets geluidje als je dichtbij staat.. Je ziet het ook aan zijn manier van lopen, als je een hs maakt dan loopt ie net even anders dan wanneer je hem normaal raakt..

Als ie geen helm heeft zie je z'on mooi bloedspoor vliegen :D

Naja ga er maar eens op letten, nu heb je misschien zoiets van dat kan je nooooit zien, maar als je er vaak genoeg op let heb je het wel in de gaten.

superB

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-10 14:25

Damian

Insane Obtrusion

statsme anyone ?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:16

inXs

known as inXs

? ehh wat wil je :?

superB

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Bedoel je niet ala ut zo'n dwaas die "HEADSHOT!!!!!111" roept :? Dat is namelijk met een plugin :P

• pr0mpt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-09 11:47
ben wel eens op een server geweest die dat er op had staan
is in het begin wel leuk, maar gaaat op den duur aardig vervelen hoor, dat ge-"HeadShot!"

pr0mpt - It never hurts to help!

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-10 14:58
Het is gewoon irritant en sluit compleet niet aan bij het id van het spel, waarom mensen op dat soort servers spelen is me een raadsel, ik download die geluiden al niet, die lame text in beeld kan ik alleen niet weg krijgen.
Pagina: 1