"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Kleine broertje van de 747, minus progressive scan en wat meer plastic. Ik vind hem ook wel interessant, maar ik wel toch wel progressive scan, en ik weet niet zo goed wat hij doet met CDs (heb geen goede CD speler).
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Audio CD's volgens areadvd: 'Als CD-Player-Ersatz können wir den DV-656A ebenfalls empfehlen.' Dus dat schijnt ook wel benoemenswaardig te zijn
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Maar voor dat geld... met 500 euro heb je een NAD 541i, een van de beste CD spelers verkrijgbaar. Voor de prijs van de Arcam (zo'n 1600 euro) kan je dus zowel de 541i en de 562 krijgen van NAD
enne.. ik heb zometeen de pioneer pd-s507 die is met stable platter..wat betere loopwerken
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Over het algemeen zijn ze heel positief over deze speler.
Ik heb net de nieuwste Toshiba SD 520E besteld; video dac:54MHz/14bit, audio dac: 192 KHz/24bit. Ondersteunt ook dvd-audo en NTSC PS. En bovendien niet te duur! (kost in duitsland ongeveer 350 euro)s_roubos schreef op 29 september 2002 @ 16:42:
Ja, maar een test van een HT gerelateerde site geef ik niet veel waarde wanneer het op pure 2-kanaals weergave aankomt eerlijk gezegd. Maar ik ga hem denk ik toch wel eens bekijken. Mijn andere kandidaten zijn de NAD T562 en de Arcam DV-88+ (resp. tweemaal en driemaal zo duur, maar de NAD heeft NTSC PS en de Arcam zelfs NTSC en PAL PS. Beiden hebben echter geen DVD-A of SACD...
Maar voor dat geld... met 500 euro heb je een NAD 541i, een van de beste CD spelers verkrijgbaar. Voor de prijs van de Arcam (zo'n 1600 euro) kan je dus zowel de 541i en de 562 krijgen van NADToch wel interessant... moet NAD wel even PAL PS toevoegen aan de 562.
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler
Verwijderd
bedoen je niet de SD 510E ? die heb ik namelijk ook vet apparaatVulcan750 schreef op 08 oktober 2002 @ 19:06:
[...]
Ik heb net de nieuwste Toshiba SD 520E besteld; video dac:54MHz/14bit, audio dac: 192 KHz/24bit. Ondersteunt ook dvd-audo en NTSC PS. En bovendien niet te duur! (kost in duitsland ongeveer 350 euro)
Als de 520E al uit is, waar kan ik de gegevens van het apparaat vinden ?
Edit, apparaat al gevonden op toshiba.de site ... enige verbetering t.o.v. de 510 is de video dac die is 14 bits 54 mhz t.o.v. de 12 bits 54 mhz van de 510E.
verder oogt hij wel een stukje
Dat moet dan wel een erg dure versterker zijn... van DAC veranderen zal de geluidskwaliteit van een gemiddelde DVD speler echt niet veel meer maken, en zeker het niveau niet halen van een goede dedicated CD speler.koop dan een goede digitale interconnect en een versterker met een goede dac en je bent er ook.
Als je echt goede CD playback wil, dan heb je een CD speler nodig. Zie de test in What Hifi van twee maanden terug, daar werden DVD spelers tot 1600 euro vergeleken, er kreeg er niet een 5 sterren omdat de audio kwaliteit gewoon niet goed genoeg was...