Seti instellingen

Pagina: 1
Acties:

• Ermo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-01 18:08

Ermo

the syntax is painful...

Topicstarter
kan geen topic vinden met de seti instellingen.
kan iemand mij het topic vertellen?

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-05 11:28
de vraag is me niet helemaal duidelijk, maar het antwoord zal vast en zeker in de kakelverse Seti FAQ staan --> FAQ-deel : SETI@Home (updated 26-09-2002) :)

Of zoek je zoiets? http://sequence.keyserver.org/doemeee.html

[ Voor 0% gewijzigd door MarcyDarcy op 29-09-2002 14:06 . Reden: damster net iets sneller :) ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-05 00:37

job

http://sequence.keyserver.org/doemee.html

hiermee zou je het moeten kunnen doen
succes

• Jimanez
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-05 07:10
nevermind hierboven staat al genoeg info;)

• MarcyDarcy
die is geupdate, zie mijn post :)

Wel raar dat de link van Damster en die van mij verschilt. Doemee en Doemeee. toch hetzelfde resultaat. Wierd

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

Topicstarter
wij deden als team mee aan rc5, nu willen we de overstap maken naar seti. ik begrijp dat het niet kan door de koe aan te passen?

• MarcyDarcy
nope helaas. RC5 en Seti zijn van verschillende organisaties. Als je de koe easy wilt aanpassen en dan doorgaan op een ander project, kun je voor OGR kiezen. Is van dezelfde makers als RC5. Normaal gesproken hoef je per koe maar 2 regeltjes aan te passen.

Als je toch Seti wilt, waar het topic ook over ging, dan zal je een andere client moeten downloaden en instellen

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Je moet een seti-client installeren en na 1 afgeronde wu kun je je aanmelden bij DPC-Seti

• job

job

MarcyDarcy schreef op 29 september 2002 @ 14:12:
nope helaas. RC5 en Seti zijn van verschillende organisaties. Als je de koe easy wilt aanpassen en dan doorgaan op een ander project, kun je voor OGR kiezen. Is van dezelfde makers als RC5. Normaal gesproken hoef je per koe maar 2 regeltjes aan te passen.

Als je toch Seti wilt, waar het topic ook over ging, dan zal je een andere client moeten downloaden en instellen
en gebruik alsjeblieft de commandline client die is echt veel sneller

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

Topicstarter
okidoki, kan ik wel ervoor zorgen dat het werk dat we verichten ten goede komt van DPC?

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

ja hoor, de eigenaar van het e-mail adres waar jullie op werken kan elke dag onder aan de SETI DPCH zijn e-mail en wachtwoord invullen en dan zijn jullie lid van de DPC :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

Topicstarter
okay alles gedaan zoals op de doemee pagina staat. dpc-seti gejoined en alles, se spy gewdowned.

nog een vraagje nu: hoe kan ik seti starten? En loopt hij nu ook grafisch als schermbeveiliging of is dat alleen met die gui versie te realiseren?

• job

job

Ermo schreef op 29 september 2002 @ 14:26:
okay alles gedaan zoals op de doemee pagina staat. dpc-seti gejoined en alles, se spy gewdowned.

nog een vraagje nu: hoe kan ik seti starten? En loopt hij nu ook grafisch als schermbeveiliging of is dat alleen met die gui versie te realiseren?
je moet dus setispy in combinatie met de commandline vrersie gebruiken.
in seti spy kan je instellen dat hij de client automatisch start.
als je de proxy wilt gebruiken moet je bij parameters (te vinden setup->client) dit invoeren:
-proxy 217.136.239.187:551

• cybermans
  • Laatst online: 19-05 09:36
mmmm ik heb ooit een page gemaamt met de instellingen voor mijn sub team. Verander wel je eigen adres (hoeft niet :g ) www.nodnl.net/mans/seti

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• Ermo

Ermo

the syntax is painful...

Topicstarter
helder.
blijft er nu altijd een dos box openstaan en een setispy venster?

• ColdRain
  • Laatst online: 09-05 16:31
MarcyDarcy schreef op 29 september 2002 @ 14:09:Wel raar dat de link van Damster en die van mij verschilt. Doemee en Doemeee. toch hetzelfde resultaat. Wierd
diff doemee.html doemeee.html
10c10
< <br><a href="index.html">[img]"http://members.tripodnet.nl/dpcsequence/sko/alien.jpg"[/img]</a>
---
> <br>
>:)

• job

job

Ermo schreef op 29 september 2002 @ 14:36:
helder.
blijft er nu altijd een dos box openstaan en een setispy venster?
seti spy kan je in de systemtray laten staan.
en de dosbox kan je laten verdwijnen, maar dat is mij tot op heden niet gelukt
althans het is een optie in setispy. het lukte me wel. heb toen iets verandert in setispy en nou lukt het niet meer.
maarja, ik heb geen last van een balkje meer of minder

• MarcyDarcy
damster schreef op 29 september 2002 @ 14:40:
[...]

seti spy kan je in de systemtray laten staan.
en de dosbox kan je laten verdwijnen, maar dat is mij tot op heden niet gelukt
althans het is een optie in setispy. het lukte me wel. heb toen iets verandert in setispy en nou lukt het niet meer.
maarja, ik heb geen last van een balkje meer of minder
met een programmaatje zoals Trayit! (http://www.teamcti.com/trayit/index.html) kun je alle vensters in je systray (naast het windowsklokje) plaatsen. Simpel door met je rechtermuisknop op het "knopje van sluit venster" te klikken. Ik zelf vind het een handig proggie (ook voor outlook, staat toch altijd aan en zo heb je die balk niet in beeld)

• job

job

MarcyDarcy schreef op 29 september 2002 @ 15:30:
[...]

met een programmaatje zoals Trayit! (http://www.teamcti.com/trayit/index.html) kun je alle vensters in je systray (naast het windowsklokje) plaatsen. Simpel door met je rechtermuisknop op het "knopje van sluit venster" te klikken. Ik zelf vind het een handig proggie (ook voor outlook, staat toch altijd aan en zo heb je die balk niet in beeld)
das ook wel handig. ik heb ook altijd zoveel troep in mijn taakbalk staan.

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Setispy is eigenlijk geen crunchprogramma, maar een programma dat de voortgang (grafisch) weergeeft van de niet-grafische seticlient. De niet-grafische client cruncht de workunits overigens veel sneller dan de grafische client.

Als je wilt cachen, kun je ook Setidriver of Setihide gebruiken :)

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024

X-G

Yeah.

Ehj.. thnx voor dat Tray-It progje.. really thnx man.. echie wel handig :P

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

Pagina: 1