Geheugen prijzen, verwachting?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-02-2025
Hallo,

denken jullie dat de geheugen prijzen de komende maand gaan stijgen, dalen, of geen verschil? Ik ga namelijk of deze week 512 mb Samsung PC 2700 kopen, of begin november. Kan ik beter maar wachten tot dan en is er prijsdaling verwacht, of gaan de prijzen juist stijgen?

Weet iemand dat, een verwachting misschien, of is er echt geen enkele indicatie en is het kristallen bol werk?

Bedankt

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-08 16:52

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

tis kristallen bol werk, dus word gewoon de pricewatch in de gaten houden.
Verder heeft zo'n topic als dit eigenlijk geen nut. ;)

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:36

Memendo

V4-power/Team BSD

Het is zelfs nogminder, het is koffiedik kijken. IMHO kan je er weinig over zeggen, tenzei je een insider bent of de markt heel erg goed kent

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-06 13:42
Op het moment is det denk ik wel redelijk stabiel. En als je het echt goedkoop wil hebben.. Koop het dan over 2 jaar :|
M.a.w als je het nodig heb... Koop het dan gewoon nu.
(de geheugenprijzen liggen niet hoog nu, dus ik zie het probleem niet)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je geeft het zelf al aan: kirstallen bol kijken :+

We kunnen bijvoorbeeld niet ruiken of er zich de komende week een van de ergste aardbevingen in Taiwan voordoen, waardoor de geheugenprijzen zich meer dan verdubbelen..

Als je het nu écht nodig hebt, koop het dan gewoon. Kun je wachten en ben je bereid risico's te nemen, doe dat dan :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Idd kristallen bol werk dit. Het blijft nutteloos speculeren en daarom maar op slot ;)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.