Toon posts:

Atrend ATC-1020+

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
HAllo,

Ik heb een oud Atrend ATC-1020+ mobotje
en als ik windows (alle versies) wil installeren krijg ik een zwart vierkant in beeld en het systeem hangt...

Ik dacht even in de bios kijken, maar daar zit een password in.. kan iemand mij vertellen hoe ik deze er uit krijg??

Ik neem aan door even de cmos te legen maar weet iemand d.m.v. welke jumper??

Dit is het mobotje
http://www.baber.com/baber/411/atrendatc1020plus.htm

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12:30

Shuriken

Life is all about priorities

Ik heb een tijdje in een pcshop gewerkt. Toen heb ik deze dingen wel ingebouwd. Maar ik zou niet weten welk jumpertje je moet hebben. Maar als ik op de foto kijk dan zie ik naast de batterij een rode jumper zitten. Dat zou mijn beste gok zijn.

Maar goed je kan ook gewoon de batterij er even uitwippen. Dat heeft hetzelfde effect.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welke jumper? Nou, die ene met de kreet JP1, J1, CLR, RST, CMOS CLR, etc.. en zich in de buurt vd batterij bevindt. Ook kun je gewoon de stroomstekker eruittrekken en de batterij minstens 1 minuutje eruithalen.

Wat betreft dit zwart vierkantje in beeld (cursor :+ ), probeer eens in Safe Mode op te starten en check dan de probleemapparaten in apparaatbeheer :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik bedoel tijdens de installatie van windows dan krijg ik door het scherm een zwart vierkant van 15 bij 5 cd met niets er in....

Ik ga nu even de batt er uithalen...