Toon posts:

Mandrake 9.0 md5 fout!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net cd1 en cd2 van mandrake 9.0 gedownload, en nu geven ze allebij een md5 code die niet overeenkomt met die op de site staat (linuxiso.org). Ik kan de ISO's wel zonder problemen openen in WinISO.
Ik heb de files gewoon gedownload met Download Accelerator Plus en dat ging gewoon goed.
Heeft iemand hier ook andere md5 code's gekregen? Want mischien staan de code's op de site wel niet goed ofzo.
Of zal ik een ander download programma'tje nodig hebben?
Ik baal er best wel van want ik heb nu waarschijnlijk alles voor niet gedownload! :'(

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Het komt relatief vaak voor dat programma's als DAP corrupt downloaden. Je zou het gewoon nog een keer kunnen proberen. Doe het voor de zekerheid met een programma dat maar 1 downloadstream opent en niet gaat zitten mergen e.d. Bovendien, de meeste mirrors met dergelijke ISO's halen snelheden waarbij DAP niet eens nodig is, omdat ze met 1 connection al sneller kunnen dan jouw verbinding kan dld'en.

Neem bijvoorbeeld deze mirror: ftp://ftp.sunsite.dk/disk3/mandrake/iso

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
Ok tnx, ik zal het dan wel een keer met een ftp prog doen. Ik heb hiero FlashFXP. Ik downloade met DAP omdat die resume support heeft. Maar opzich wel logisch dat dat mergen niet echt goed is voor een file!

Verwijderd

Topicstarter
btw. maakt het ook uit als ik beide cd's tegelijk download? Loop ik dan daardoor ook het risico op een corrupte file?

Verwijderd

nope.

offtopic:
Heerlijk die gesloten vragen, kun je met 1 woord beantwoorden >:)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2002 13:47 . Reden: + offtopic ]

Verwijderd

Nee volgens mij niet. Je haalt dan gewoon 2 bestanden op. Je "merged" dan niet.

edit//

te laat.

Verwijderd

Topicstarter
Mooi, maar ik baal nog steeds want ik had echt zin om vandaag met linux aan de slag te gaan :( maar dat wordt dus minstens morgen, als ik dan nog ff tijd heb.

Verwijderd

MD5 checksums:

f7a093af34b8cbe1abc165213fea9deb Mandrake90-cd1-inst.i586.iso
05a3ccafaacc37d6d1e2f260fc274549 Mandrake90-cd2-ext.i586.iso
1a2fd731fb6e30d39b0b99f504b231b3 Mandrake90-cd3-i18n.i586.iso

Verwijderd

Topicstarter
Jah, en dit zijn de mijne :

c0f3e7efb5d60cbc2e00799082072ab4 *Mandrake90-cd1-inst.i586.iso
48e5c8493923e431d1d045d161d529b6 *Mandrake90-cd2-ext.i586.iso

Is heel wat anders, dus dan maar opnieuw downloaden......

Verwijderd

Trouwens nou we het hier toch over hebben. Ik wil Linux 9 er ook op hebben: Verwijderd in "Seagate Discwizard partitie + multiboot?"
Pagina: 1