Verwijderd
je kunt als je een hub of een switch hebt met een uplink poort daar ook een cross kabel op gebruiken die dan dus weer gewoon straight is 2x cross = straight
Je kan 2 contra-connectors kopen, en vervolgens je eigen verloopstukje solderen.
Ik heb ook al eens een kabel gemaakt met schakelaar om te kunnen switchen tussen straight en gewoon. Dat werkte ook
Ik heb ook al eens een kabel gemaakt met schakelaar om te kunnen switchen tussen straight en gewoon. Dat werkte ook
Een koe is en blijft een merkwaardig beest!
Tussen straight en cross zeker?B2000.5 schreef op 29 september 2002 @ 13:17:
Je kan 2 contra-connectors kopen, en vervolgens je eigen verloopstukje solderen.
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Ze hebben daar dus geen hub of switch. Anders had ik het wel op die manier gedaan.
Predator, welke winkel is dat??
CrashOne schreef op 29 september 2002 @ 13:44:
Ze hebben daar dus geen hub of switch. Anders had ik het wel op die manier gedaan.
Dat is in een winkel in België, daar heb je weinig aan.
Ik kan me toch echt niet voorstellen dat je dit niet bij je normale pc-boer kan verkrijgen/bestellen.
hmm, moet ik ook maar eens in Belgie eens gaan shoppenPredator schreef op 29 september 2002 @ 14:21:
[...]
Dat is in een winkel in België, daar heb je weinig aan.
Ik kan me toch echt niet voorstellen dat je dit niet bij je normale pc-boer kan verkrijgen/bestellen.
heb ze hier nl. ook nog nooit gezien (maarja, in wat voor een dorp woon ik dan ook
Wat je wel kan doen als je ze niet kan vinden is nog een klein stukje cross maken, en die mee connecten ofzo
leen bij de lokale pc boer ff een utp tang maak van die cross kabel een straight kabel (is een eitje)
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Pagina: 1