Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik heb eergisteren de Motorola t720 gekocht bij Belcompany. Simlock vrij want ik heb nog een abbonement die mij er goed bevalt. Nu hoorde ik van een van de medewerkers van Belcompany dat hun die telefoon net die dag toen ik hem kocht in de vitrine hebben gezet. Dus hij is erg nieuw, er is ook nog niet veel te vinden op internet over de t720. Misschien dat hier al iemand ervaringen met het toestel heeft??? Ik ben er erg tevreden over werkt perfect. Nou ik hoor het wel......

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-02 16:40

mindcre8r

Tradepedia

prima dingetje, logo's en beltonen van zowel nokia als sony ericsson passen dr in.. al1 heeft de motorola een wat groter kleuren scherm zodat je ook grotere plaatjes kan inladen... maar wat ik me afvraag is er staat in een menu dat hij mp3 gereed is... zal dat beesje nou mp3 kunnen inladen? en ik zoek ene datacable... en ik wil een friends midi en dan is hij compleet ;)

Bears and Bulls

Verwijderd

Is inderdaad erg nieuw. Persoonlijk ga ik zaterdag voor 2 weken naar Shanghai om de productie van de displays (eigenlijk de complete bovenkant van de flip, zonder behuizing) van de T720 te optimaliseren en te verbeteren. Wij leveren namelijk de displaymodules van deze telefoon en zijn momenteel de enige leverancier!!!!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 11:49:
Is inderdaad erg nieuw. Persoonlijk ga ik zaterdag voor 2 weken naar Shanghai om de productie van de displays (eigenlijk de complete bovenkant van de flip, zonder behuizing) van de T720 te optimaliseren en te verbeteren. Wij leveren namelijk de displaymodules van deze telefoon en zijn momenteel de enige leverancier!!!!
Eeehh gefeliciteerd?

Bears and Bulls

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 11:49:
Cool, .. als je er dan bent stuur me even een T600 Ericsson op :) enfin on topic!

Ik heb er even mee gespeeld, ik vind het een leuk toestel maar ben geen motorola klant, heb mijn allereerste kleine toestel als motorola startac gehad, en dat was toen je van het.. maar toen hadden we nog geen andere merkene althans :) als ik spreek over ericsson :)

Afbeeldingslocatie: http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/cb579221950d60b3c1256809002180a2/920de08327a05878c12568090059f0fa/Foto/0.7C!OpenElement&FieldElemFormat=gif
zegt genoeg he!

Verwijderd

Ik heb wel leuk nieuws over de Motorola T720:

Digitale camera voor de Motorola T720
In navolging van de snapcam van SonyEricsson en de camera telefoons van SonyEricsson, Nokia en Siemens komt nu ook Motorola met een aanklikbare digitale camera voor de T720. Het Zweedse blad Mobil.se meldt dat er een uitbreiding komt op de huidige T720 waarmee het aanmaken, versturen en ontvangen van MMS mogelijk wordt. Gelijk met deze aanpassingen komt ook de digitale camera op de markt. Motorola in Zweden kan nog geen uitsluitsel geven wanneer de snapcam van Motorola te koop zal zijn en wat de adviesprijs is. Het versturen en ontvangen van plaatjes wordt door velen gezien als de "next big thing" voor mobiele telelfoon. Rekening houdende met de tijd die het kost deze telefoons in voldoende volumes op de markt te brengen zal het zeker tot het wintersport seizoen 03/04 duren voordat de digitale postkaart gemeengoed wordt.

Afbeeldingslocatie: http://www.gprsworld.nl/terminals/motorola_t720/t720_3.jpg

Bron: GPRS World

Het artikel zelf komt van: Mobil.se

Nu de T720 ook een camera en MMS ondersteuning krijgt ga ik hem denkk ook halen :9~
Alleen nu moeten de mensen die al een T720 hebben, hun mob. zeker terugsturen om een software upgrade te laten uitvoeren zodat ze ook MMS ondersteuning krijgen :?

Verwijderd

Leuk, die camera, en binnekort zit er een camera (eind Q1 2003) in de flip van de T720. Hierover heb ik de verantwoordelijkheid. Vorige week hebben wij de eerste demo's gemaakt, die de kwaliteit van de huidige generatie telefooncamera's verpletterd. Hihihihihi.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 16:06:
Leuk, die camera, en binnekort zit er een camera (eind Q1 2003) in de flip van de T720. Hierover heb ik de verantwoordelijkheid. Vorige week hebben wij de eerste demo's gemaakt, die de kwaliteit van de huidige generatie telefooncamera's verpletterd. Hihihihihi.
Dus dan krijg je hetzelfde idee als de Panasonic GD87 :?

Afbeeldingslocatie: http://rapax.com/wap/produkten/panasonic/GD87/sGD87.jpg Afbeeldingslocatie: http://rapax.com/wap/produkten/panasonic/GD87/closed.jpg

De foto's van dit toestel kunnen maximaal 110.000 pixels hebben. De camera heeft een zelfontspanner en tweevoudig zoom. Bovendien is het niet alleen mogelijk om in kleur te fotograferen maar ook sepia, zwart/wit of negatief. (aardige kwaliteit, toch?)
Persoonlijk vind ik dit een hele mooie. Alleen hij ondersteunt geen Java (J2Me) dus daarom zal ik hem niet gaan kopen.
Maar de T720 met die camera in de flip gaat Motorola T725 heten ;)
Bij Motorola zijn er pas nieuwe modellen uitgelekt en die kan je op DEZE site bekijken. Daar stond deze toevalig ook tussen.

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

heb even het 1 en ander getest, en je kan er ook gewoon nokia 7650 in full scale als wallpaper neerzetten.
Wat ik me afvraag is: er staat ergens in het menu telefoon status, mp3 gereed : JA.
Wat bedoelen ze hier mee?

Bears and Bulls

Verwijderd

Wij hebben die Panasonic gebenchmarked. Onze camera heeft momenteel CIF resolutie, maar VGA, SVGA, XGA kan met tussenposen van 10 weken ontwikkeld worden. Alleen redesign van sensor is nofdig. Tevens is die van ons de helft in volume en is de beeldkwaliteit in vergelijking met concurrenten haarscherp.

Wat betreft de camera in de T720, die komt op de plaats van de luidspreker, dus bovenaan in de flip.

Verwijderd

Er komen eigenlijk 2 camera's in, aan beide kanten in de flip.....

Verwijderd

ik ga hem morgen ophalen en ik had eigenlijk een vraagje, waar kun je extra wallpapers downloaden want op die site hellomoto van motorola moet je voor alles betalen :(
Pagina: 1