USB Hub doet het niet direct

Pagina: 1
Acties:

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 14:24

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Topicstarter
Ik heb sinds een complete herinstallatie van winxp wat problemen met mijn usb hub waarop mijn muis/toetsenbord/wacom aangesloten zijn (hij deed het eerst dus wel.).

Als ik mijn pc opstart dan doet alles het, in dos, bios, whatever :P Maar zodra de pc naar windows gaat valt elk usb apparaat uit. Haal ik nu de usb hub stekker uit de achterkant van mijn pc en doe hem er weer in en als ik 1 van de usb apparaten er ook ff uit/in stop dan doet alles het weer. Tijdens het 'werken' in windows valt ook niks meer uit.

Alles is up-to-date, sp1, nieuwste via drivers, officiele muis/toetsenbord/wacom drivers erop...alles. Voor de herinstall deed alles het nog perfect. Iemand tips/ideeen?

Ohhi - Familie foto's delen via een europees prive sociaal netwerk

Verwijderd

Ik heb het probleem met mijn USB hub op mijn LG 915FT+ monitor na het updaten van windows XP met SP1.

Mijn toetsenbord en muis stonden hierop aangesloten en die deden het niet meer na de update... tenminste... dan moet ik ze erin en eruit halen... als ik bv. mijn toetsenbord rechtstreeks in mijn USB van mijn computer doe is er niks aan de hand en voor het installeren van het SP1 ook niet. Met mijn printer op de hub werkt het wel meteen.

Bugje in SP1 denk ik :?

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 14:24

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Topicstarter
Hmm, das wel balen....ik heb namelijk teveel usb apparaten om ze allemaal in de pc usb poorten kwijt te kunnen...ik zal eens intensief op microsoft.com gaan zoeken of er een fix ofzo voor is.

Ohhi - Familie foto's delen via een europees prive sociaal netwerk