Verwijderd

Topicstarter
Ik zat dus gister te zoeken naar een goede goedkope digitale camera. Na een zoektocht kwam ik uit op de Mustek MDC 3000 3.1 MegaPixel camera. 3.1 MegaPixel voor onder de 200 EURO!!! Dat vond ik dus wel even heel goedkoop! NU wil ik hem in principe wel kopen alleen er zijn dus vrijwel nergens goede reviews over te vinden. En als ik een camera koop moet hij dus wel wat langer meegaan. Mustek is natuurlijk geen bekend merk maar mijn vraag is: Is het een slecht merk? Is de camera verder wel goed, robuust, enzovoorts.

Het lijkt een geweldige camera als je de specs bekijkt, maar kwaliteit en houdbaarheid heb ik toch wel hoog in het vaandel staan. De search leverde niks op dus slotje is denk ik niet nodig...

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:13
Voor Mustek scanners is de ondersteuning in elk geval prut. Software en drivers zijn slecht en op email wordt niet gereageerd.

Bezint eer ge begint.

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Afbeeldingslocatie: http://www.fotoking.de/mdc3000-gr.jpg ziet er wel leuk uit..

en voor reviews kijk maar ff hier :
http://www.google.com/sea...stek+MDC+3000+reviews&lr=

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor reviews BOMBACI, maar ik zoek eigenlijk ook wat meer persoonlijke ervaring van GoT'ters

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-03 23:23
Hmm het is dus een 2,1mpix , en dus 3,1 interpolated.

2048 x 1526 (i) / 1600 x 1200

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat weet ik, maar dat maakt me niet zo heel veel uit, 2.1 Mpix is ook nog ruim voldoende

Verwijderd

Een vriend van mij d8 precies het zelfde als jouw, lekker goedkoop, maar het is echt een flut ding. Slechte foto's en en en hij is niet zo stevig als ik jouw was zal ik toch voor iets anders gaan.

• Martien
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Hmm is misschien ook wel interresant voor moi... mits hij natuurlijk goed is...
waar had je hem gezien voor 200 euro?

Edit:

Maar als ik zo de reviews is lees wordt dit denk ik een mis koop...

@iMartien

Pagina: 1