Toon posts:

[Laptop] Vage strepen door beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ej, ik heb pas een laptop perfect ding maar, toen ik vanmorgen me lap starte en in win xp zat, zaten er allemaal vage verticale strepen door het beeld??

als ik bv met me muis over de strepen heen ga dan zitten ze gewoon 8er de muis curser?

is er iets kapot? of iets anders?

bvd.

Verwijderd

hebbie iets more info?
os
specs :P

En wat heb je allemaal al geprobeerd?
Als de strepen achter je muiscursor zitten lijkt het me niet dat je scherm kaduk is.

Verwijderd

Topicstarter
tis een p3 933 mhz 256mb 10gb en vid is ati mob m6 16mb, ik had net de vid geuninstald en windows laten dedecteren toen was ie gewoon helemaal weer goed :) maar toen ik eff q3a/ut2k3 ging spelen was alles weer verneukt. heel erug raar :|

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
kapot, heb ik ook. Je scherm maakt geen goed contact meer met die rails (zal ik het maar ff neomen) die je scherm aanstuurt.

Druk eens onder of boven op je behuizing waar deze strepen zitten en kijk eens ofdat het dan weggaat?

Uhmz, de strepen zitten ACHTER je muiscursur.. uhmz.. dan gaat mijn verhaal niet op.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Topicstarter
mhh, ik denk dat ik het opgelost hebt, heb de hardware versnelling nu op geen staan en werkt gewoon weer super :? maar nu nog een vraagje win xp zegt dat er een modem in zit? maar naast de utp plug zit geen modem plug maar wel een soort klepje? beetje vaag?