Toon posts:

Platenverkoop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ow die muziek industrie zat zo te poepen over mp3 lees dit hier onder eens:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ondanks, of misschien beter gezegd dankzij de komst van Napster en andere MP3-sites, is de verkoop van cd's wereldwijd gestegen. In de eerste zes maanden van dit jaar was de omzet in de muziekindustrie 2 procent hoger dan in dezelfde periode in 1999. Dat cijfer is afkomstig van het IFPI (International Federation of Phonographic Industry). Zij maakten een verkooprapport waarin zij de gegevens van 47 landen verwerkten. Het IFPI constateert dat er vooral in de belangrijke muzieklanden een stijging waarneembaar is. De albumverkoop steeg wereldwijd met 7 procent. Europa was goed voor een stijging van 10 procent en de verkoop in Noord-Amerika steeg met 5 procent. De cd-singles en cassettes doen het niet goed. Ze werden beduidend minder verkocht dan in de eerste zes maanden van '99.[/quote]Bron Veronica

:? ik heb die platenindustrie niet door hoor :?

Crazy Gijs

Verwijderd

Klopt, door MP3 weet ik tenminste dat wat ik koop ook echt goede muziek is, en WELKE muziek GOED is.

Verwijderd

Illegale praktijken hebben dus toch nog voordelen.;)
Voor de meesten onder ons geldt dat ook voor software, eerst effe illegaal en dan kopen (denk ik...)

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 27 oktober 2000 01:10 schreef KIP het volgende:
Illegale praktijken hebben dus toch nog voordelen.;)
Voor de meesten onder ons geldt dat ook voor software, eerst effe illegaal en dan kopen (denk ik...)[/quote]Uhmm...dat gaat helaas niet zo soepel als met CD's...Software kost ongeveer 10 tot 100 keer meer dan een CD'tje...

• bekkel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09-2025

bekkel

BoEsm Productions

als je als 'kid' leert met bepaalde software om te gaan is het vaak zo dat je later 'als je groot bent' ook met die software wilt werken(...in een bedrijf....)
Plus het geeft naamsbekendheid..
Als iedereen het gebruikt.

.........www.raketje.com....................soon.....