Ik heb problemen met het verlagen van de core/mem van m'n videokaart. Het gaat om een 3dfx banshee, waarvan ik (in windows 2000) een tijdje geleden de core/mem speed iets had verhoogd. Nu echter doet mn beeld heel raar... ik kan alleen maar in VGA mode werken, waardoor ik geen powerstrip kan gebruiken om de core/mem te verlagen..... kan iemand me hiermee helpen?
Je klokt dus ook over mbv. PowerStrip? Gooi dan de pstrip.ini weg of zo (in de Program Files\PowerStrip map) of edit dat bestand en gooi de zaken met betrekking tot het overklokken weg (Performance, MHz zut enzo).
Verwijderd
je kan in safemode powerstrip gewoon uninstallen, geloof dat dat ook werkt, anders ff je psstrip.ini aanpassen en alles terug zetten naar normale snelheden, is niet eens zo heel veel werk
Doet de kaart het bij het opstarten van de pc, en het opstarten van windows wel goed? Volgensmij wordt de kaart door powerstrip pas overclocked als windows bijna helemaal is opgestart dus moet de normale resolutie nog even goed werken. Als je een nieuwe windows installatie hebt moet het weer terug worden gezet omdat powerstrip dan niet opgestart wordt. Powerstrip overclocked in windows en niet in de bios van je videokaart waardoor het overclocken niet bij het aandoen van je pc al is gebeurt.
In veilige modus wordt powerstrip niet opgestart, dus moet het dan terug te draaien zijn. (tijdens opstarten shift ingedrukt houden, of een paar keer op F8 rammen zorgt voor de veilige modus. Probeer ook eens opstarten met bevestiging van elke stap.)
In veilige modus wordt powerstrip niet opgestart, dus moet het dan terug te draaien zijn. (tijdens opstarten shift ingedrukt houden, of een paar keer op F8 rammen zorgt voor de veilige modus. Probeer ook eens opstarten met bevestiging van elke stap.)
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?