Toon posts:

[GP Powerbank Smart] Adapter perongeluk weg gegooid.

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zoals de topic titel al zegt zit ik met het volgende. Ik ben er gister achter gekomen toen ik mijn batt's even snel wou gaan opladen dat iemand in huis "perongeluk" de adapter heeft weg gegooid. De schuldige heeft zich al gemeld en zal op de dood stoel belanden (Een vrouw, ja, het was te verwachten). Mijn vraag is dus zijn ze (Adapters) los bestelbaar/verkrijgbaar en zo ja, Welke Type/merk moet ik hebben?

Is dit betaalbaar of ben je goedkoper uit om heel de GP Smart Powerbank opnieuw aan te schaffen? :'(

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-03 15:16

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Kan je hem niet uit de afvalbak vissen? Zoniet, dan ehh zou ik even langs een electronische onderdelen zaak gaan met je lader. Er is vast wel een lader met een gelijke uitput als de smart-lader

/dev/null

Verwijderd

Topicstarter
I_Stealth_I schreef op 29 september 2002 @ 10:13:
Kan je hem niet uit de afvalbak vissen? Zoniet, dan ehh zou ik even langs een electronische onderdelen zaak gaan met je lader. Er is vast wel een lader met een gelijke uitput als de smart-lader
Hier vroeg ik ookal meteen na, waar ze hem had weggegooid en wanneer. Maar dat is ook hopeloos, het is ongeveer een week terug geweest. En ze worden 3 keer in de week geleegd, ik ben nog even voor de zekerheid gaan kijken. Maar helaas. 8)7

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-03 17:53

Wimmel

Hello

Ik heb hier wel de gegevens van mijn GP Smart adapter,waarschijnlijk kun je met deze gegevens bij je lokale electroboer een passende adapter krijgen.

model: GPPB01GSSA
sec: 12v gelijk 1500mA 18VA max. LPS

Ik zou alleen even je lader meenemen voor de juiste aansluiting.
suc6

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Verwijderd

Topicstarter
Wimmel schreef op 29 september 2002 @ 10:17:
Ik heb hier wel de gegevens van mijn GP Smart adapter,waarschijnlijk kun je met deze gegevens bij je lokale electroboer een passende adapter krijgen.

model: GPPB01GSSA
sec: 12v gelijk 1500mA 18VA max. LPS

Ik zou alleen even je lader meenemen voor de juiste aansluiting.
suc6
Bedankt voor de informatie en de sterkte. Enig idee wat dit geintje gaat kosten? *Last van studenten budget* :O

• Puck
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-03 14:05

Puck

W32.Deadcode.A

Laat je haar toch betalen? :P

Arrived anxious, left bored

Verwijderd

Topicstarter
PuCK schreef op 29 september 2002 @ 10:34:
Laat je haar toch betalen? :P
Mja het is me eigen vriendin die zich schuldig bevind. Het was een menselijk foutje zullen we maar zeggen.

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-03 22:03
zal je ongeveer tussen de 15 en 30 euro gaan kosten , het is nl niet zo'n hele zware adapter afhankelijk van de zaak waar je het koopt betaal je meer of minder

iets met lenzen

Verwijderd

Topicstarter
Helaas is hij nergens in de winkel los verkrijgbaar. Dit zou dus betekenen dat ik weer een nieuwe aan moet schaffen voor 80 euro. Dit is een beetje waanzin natuurlijk, a way too many money. Is er messchien iemand die een andere oplossing heeft?

Ik heb btw ookal verschillende opladers van dixons/kijkshop geprobeerd, maar die werken dus helaas niet. :/

Verwijderd

Zit er bij bijvoorbeeld zo'n universele lader van GP ook niet dezelfde adaptor? Dan zou je die ook kunnen gebruiken, en dat ding kost iets van 30€..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 18:09:
Zit er bij bijvoorbeeld zo'n universele lader van GP ook niet dezelfde adaptor? Dan zou je die ook kunnen gebruiken, en dat ding kost iets van 30€..
Ik zou het niet weten, dat zou opzich een mooie oplossing zijn. Het mag tot ongeveer 50 euro kosten de oplossing. Messchien iemand die nog per toeval een adapter over heeft? :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 18:29:
[...]

Ik zou het niet weten, dat zou opzich een mooie oplossing zijn. Het mag tot ongeveer 50 euro kosten de oplossing. Messchien iemand die nog per toeval een adapter over heeft? :)
Moet je ff posten in het inkoop-topic, daar zijn heel veel nieuwe GP bezitters (ik krijg mijne ook binnen ;)). Ik hoop voor je dat dan kan, dat is het goedkoopst.. Ik neem aan dat niemand er een overheeft, tenzij hun GP powerbank kapot is gegaan >:).

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:29
allereerst: wat een ontzettende doos!!!!!!

ik zou als ik jouw was eens contact opnemen met GP...die kunnen je best vertellen of er een oplossing is en misschien kan je nog een dealtje met ze sluiten ;)

Verwijderd

Topicstarter
marteltor schreef op 03 oktober 2002 @ 21:36:
allereerst: wat een ontzettende doos!!!!!!

ik zou als ik jouw was eens contact opnemen met GP...die kunnen je best vertellen of er een oplossing is en misschien kan je nog een dealtje met ze sluiten ;)
Hmmm dit is een heel goed plan. Dat ik daar zelf niet eerder aan heb gedacht. Ik ben redelijk brutaal en sarcatisch, dus moet te doen zijn. Zullen ze vast niet moeilijk over doen. Een beetje service kan nooit kwaad toch :>

Verwijderd

Topicstarter
Iemand die toevallig het telefoon nummer heeft van GP Powerbank? Ik kan het werkelijk nergens vinden. Het lijkt erop dat je zelf geen contact op mag nemen met de leverancier.

Het enigste wat ik tot nu toe heb gevonden zijn een aantal nummers van een aantal zaaken in vlaardingen die ze los verkopen. Maar ik wil het graag zelf een keer proberen.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:29
Verwijderd schreef op 03 oktober 2002 @ 23:29:
Iemand die toevallig het telefoon nummer heeft van GP Powerbank? Ik kan het werkelijk nergens vinden. Het lijkt erop dat je zelf geen contact op mag nemen met de leverancier.

Het enigste wat ik tot nu toe heb gevonden zijn een aantal nummers van een aantal zaaken in vlaardingen die ze los verkopen. Maar ik wil het graag zelf een keer proberen.
Check eens bij een sponser van tweakers (63.50 euro)
stille hint

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

Topicstarter
klaasbram schreef op 04 oktober 2002 @ 00:06:
[...]

Check eens bij een sponser van tweakers (63.50 euro)
stille hint
Mja dat is nog steeds een hoop geld, ik betaal liever alleen wat voor een losse adapter. Vandaar dat ik dat eerst wil proberen.

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:29
Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 07:00:
[...]

Mja dat is nog steeds een hoop geld, ik betaal liever alleen wat voor een losse adapter. Vandaar dat ik dat eerst wil proberen.
Ze worden niet los verkocht.
Als je op www.gppowerbank.nl kijkt dan zie je alleen maar verpakkingen met 4 batts erbij.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Verwijderd

Topicstarter
klaasbram schreef op 04 oktober 2002 @ 10:54:
[...]

Ze worden niet los verkocht.
Als je op www.gppowerbank.nl kijkt dan zie je alleen maar verpakkingen met 4 batts erbij.
Daar was ik nog niet achter, daarom wou ik zelf even bellen voor een mogelijke uitzondering. Maar toch bedankt voor de reactie. :Z

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-03 17:53

Wimmel

Hello

Je kunt GP via de site [knopje info] een mailtje sturen. Dat heb ik ook gedaan toen ik info nodig had voor de IA, binnen 2 uur had ik respons.

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Pagina: 1