Toon posts:

liquid crystal display

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand mischien hoe je een lcd sherm (van rekemachintjes/mobieltjes of iets anders) met je computer kan besturen ??

ik heb al veel sites afgezogt (enige goede resultaat is dit)
http://home.planet.nl/~andras/p-lcd.htm
(*maar hier legt hij het niet echt goed uit)

Alvast bedankt .....

• Extra300s
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

Er lopen (liepen) verschillende LCD display inkoop-acties, daar staat meestal ook bij beschreven hoe je een LCD kan aansturen, en het soldeerwerk beschreven.

Zelf heb ik ooit een display zélf in elkaar gezet (soldeerwerk) volgens een schema.
De benodigheden waren een paar pot-metertjes van totaal 2 Euro, en een printerkabel.
Sofware voor dit display is Smarty. Daarme kan je allerlei dingen op het display toveren, zoals de temparatuur van je CPU, snelheid van je fans, zelfs ZONDER outlook te openen zien dat je nieuwe berichten binnen hebt :) ja echt wel geinig.
Oja MP3's die je afspeelt, zie je precies hoe lang die duren, welke artiesten enz.. ja wel leuk!!
Ik zal eens gaan zoeken, zou ik iets vinden lees je het wel! ;)

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

• Extra300s
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-05-2024

Extra300s

Get a live!

NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com

Verwijderd

Topicstarter
bedankt !!! _/-\o_

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:59

LopeZ

Too much is never enough

Er zijn nog zat topics hierover, als je genoeg van het lcd weet (databladen zijn erg handig) dan moet het niet zo'n probleem zijn, zelfs mij lukte ut 8)
Afijn, dit topic hoorde hier niet en was eigenlijk best wel een zoek vraag.

Dit topic is gesloten.