Toon posts:

2 maal flushen

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Kun je de blokjes niet 2 maal flushen?
Je copiet de buff-out naar een ander dir en laat hem ook staan...
Vervolgens flush je eerst de ene buff-out in je distibuted dir
en vervolgens copiet je de andere weer naar de distibuted dir en flusht hem weer.

Dit zal wel niet werken, maar waarom niet?

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Je kunt wel twee keer flushen maar dan zegt de server toch tegen je dat die code al is berekend dus bereik je er niets mee.
Dan kun je dus dezelfde problemen krijgen als wat men met de CSC decodering kreeg: de code was nog niet gevonden terwijl er inmiddels al 110 % was getest :)
Maar toch een leuk idee, ga zo verder ;)

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

Ja das een goed idee Nero,

Dat ga ik gelijk doen en morgen weer en daarna en daarna.....

Maarre, ik denk niet dat je de eerste bent die daar aan denkt :)

Je kunt ze wel voor de zekerheid ff sav3en tot je zeker weet dat ze je toegekend zijn want heel af en toe gaat er wel eens wat mis met de Server aldaar en dan kun je ze nog es flutsen

Succes!

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

Verwijderd

Zoiets is waarschijnlijk ook gebeurd bij het project CSC.
Toen was dat project helemaal fucked up.
Het project had al 110% van de blokjes gechecked. :)

Verwijderd

Nero,

Van elk blokje dat binnenkomt wordt gekeken of het al een keer eerder is opgestuurd. Dubbele blokjes krijg je dus niet toegewezen. Het probleem met CSC was van andere aard, lees hier maar.

Toch... Als ik een hoop heb opgespaard, dan flush is die buffer de volgende dag nog een keer. Ik heb namelijk verschillende keren gehad dat ie bij grote buffers (misschien het bij kleine buffers gewoon niet opvalt) een aantal blokjes niet toekende. Als je dan een tweede keer flusht, krijg je deze blokjes vaak alsnog toegewezen. De dubbel geflushte blokjes kent ie niet toe. Als je random blokjes kaarkt, krijg je alleen de blokjes toegewezen die nog niet eerder door iemand anders gekraakt zijn. Dubbel flushen is dus wel 'veilig', omdat de kans op het kwijtraken van blokjes kleiner is, maar je krijgt heus geen dubbele scores.
Het is overigens verstandig om je out-buffer niet al te groot te laten worden. Grote buffers willen bij het flushen wel eens kuren geven. Als je wilt opsparen kun je beter af-en-toe je out-buffer back-uppen en een nieuwe aanmaken.

• Mini-me
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Neo2k: wat zeg ik nou net? Je hoeft me niet te negeren ofzo ;)

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 27-04 05:47
Nou je het zegt Mini-Me :) Beetje vaag. Zou hij last van uitwerpselen in zijn ogen hebben ;)
Pagina: 1