Toon posts:

[SP] Mag ik een UT3k topic openen over..

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Plaats hier je screenshots van zowel de demo als de full version die gisteren middag is gereleased maar dan schrijf ik er ook duidelijk bij dat er geen reqeust gedaan mogen enzo dat er ALLEEN screenshots gepost worden ik heb em namelijk al maarja.. ik wil dus een leuk topic maken en ik zal dan de nodige dingen er ook bij zetten zoals rules etc etc etc.. :)

mag dat? ;) ik denk ik vraag het maar ff anders wordt hij straks geklosed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk het eerlijk gezegt van niet, reden:

Je kunt makkelijk alle screens posten in "het grote" topic.
En mag ik dan ook vragen wat het nut is van een topic met alleen screenshots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 07:20:
denk het eerlijk gezegt van niet, reden:

Je kunt makkelijk alle screens posten in "het grote" topic.
En mag ik dan ook vragen wat het nut is van een topic met alleen screenshots?
Sommige mensen hebben alleen de demo en als je de screenies ziet, misschien kunnen er ook andere dingen in als ehmmz: bevindingen hoe kan je dit het beste doen etc.. maar dat is niet mijn hoofdzaak hoofdzaak is mooie screenies doen ze toch ook voor andere spellen ;) hehehe kijk maar naar FIFA2002 toen der tijd en GTA3 :)

Daarbij:
Het kan mensen helpen bij hun beslissing het spel te kopen ja/nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 07:35:
[...]

Sommige mensen hebben alleen de demo en als je de screenies ziet, misschien kunnen er ook andere dingen in als ehmmz: bevindingen hoe kan je dit het beste doen etc.. maar dat is niet mijn hoofdzaak hoofdzaak is mooie screenies doen ze toch ook voor andere spellen ;) hehehe kijk maar naar FIFA2002 toen der tijd en GTA3 :)
En als we nou dit linkje in het grote topic zetten en dan ook in de eertse post of zo?

http://www.x-utclan.de/UT2003/ut2003shots.html

Kijk maar wat je ermee doet... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MuErTo ChAvEz schreef op 29 september 2002 @ 07:42:
[...]

En als we nou dit linkje in het grote topic zetten en dan ook in de eertse post of zo?

http://www.x-utclan.de/UT2003/ut2003shots.html

Kijk maar wat je ermee doet... ;)
ook leuk :D:D ga ik er ook in verwerken in mijn verhaal maar eerst ff een modje uit zijn hoktrekken WAKKER WORDEN!!!! :( :( :( :P hehehe.. wat hij/zij ervan vindt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:27
Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 08:01:
[...]

ook leuk :D:D ga ik er ook in verwerken in mijn verhaal maar eerst ff een modje uit zijn hoktrekken WAKKER WORDEN!!!! :( :( :( :P hehehe.. wat hij/zij ervan vindt ;)
Ik denk dat je misschien wel een groot topic mag openen over UT2003 Full version :). En apart topic over de Demo, want die mist toch wat :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ik zal die link van de screenshots in de eerste post dumpen. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
iemand? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 19:03
Ik vind het iig nergens voor nodig, de screens kunnen, zoals TheAngel ook al zegt, heel goed in het grote topic. Bovendien is dit niet echt het eerste topic over een topic alleen voor Screenshots, en daar was het antwoord ook al nee.

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
The Will schreef op 01 oktober 2002 @ 18:31:
Ik vind het iig nergens voor nodig, de screens kunnen, zoals TheAngel ook al zegt, heel goed in het grote topic. Bovendien is dit niet echt het eerste topic over een topic alleen voor Screenshots, en daar was het antwoord ook al nee.
dan lopen 2 verschillende varianten van het spel door elkaar je gaat GTA 3 toch ook niet in eentopic plaatsen genaamd: "het grote GTA 2 topic" ;) snap je wat ik bedoel? ;):P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 18:59:
[...]dan lopen 2 verschillende varianten van het spel door elkaar je gaat GTA 3 toch ook niet in eentopic plaatsen genaamd: "het grote GTA 2 topic" ;) snap je wat ik bedoel? ;):P
Appels en peren.... Is GTA2 de demo van GTA3? :?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 07:35:
[...]
Het kan mensen helpen bij hun beslissing het spel te kopen ja/nee :)

Hoeveel screens meen je daarvoor nodig te hebben? 5, 10? Is niet echt waard voor een volledig topic lijkt je ook niet? ;)
Dus nee; maar als je een ander idee heb voor een UT2K3 topic mag je het best vragen :)

Overigens: waarom is dit de eerste keer dat ik deze draad zie :?
Of ik heb hem gezien en vergeten. Iig sorry voor de late reaktie en je kunt de vorige posten bedanken voor het trappen van deze draad ;)
Pagina: 1