Verwijderd

Topicstarter
welke zal ik nou nemen. aangezien in student ben is me budget beperkt en twijfel ik vooral tussen deze 2.
ik hoorde ook dat de m500 een mp3 uitbreiding heeft, heeft de m130 dat ook?
en hoeveel kost zo een uitbreiding. ik heb gekeken op een hele zooi sites maar kan maar geen goede keuze maken.
welke ervare gebruiker helpt me?

of misschien heeft iemand anders een leuk alternatief voor me met een mp3 speler graag. prijs rond de 200-250 euro.

danke alvast.

• digit7722
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-11-2018

digit7722

Rule # 217

ik heb zelf de m125 (monochroom versie van de 130)
ik vind het speelse uiterlijk erg leuk.
en ik combinatie met een bodyglove beschermhoesje kan hij nog tegen een stootje ook.

voor mp3's zou ik een andere oplossing zoeken.

You can't free a fish from water.

Verwijderd

Palm draait geen MP3's..

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:50

Bezulba

Formerly known as Eendje

alle pda's tot nu toe hebben geen mp3 functies...

als je btw het puur voor agenda en dat soort dingen gaat gebruiken (dus niet voor games en plaatjes ofzo) neem dan de m130.. kheb zelf de m105 en het werkt prima voor wat ik er mee wil

blup

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:23

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

eendje schreef op 29 september 2002 @ 10:41:

als je btw het puur voor agenda en dat soort dingen gaat gebruiken (dus niet voor games en plaatjes ofzo) neem dan de m130.. kheb zelf de m105 en het werkt prima voor wat ik er mee wil
Vrijwel iedere PocketPC speelt mp3's af. Palms niet.

Waarom zeg je dat ie een kleurenscherm moet nemen als ie geen spelletjes en plaatjes wil :?

Persoonlijk houd ik helemaal niet van kleurenschremen, ze zijn totaal overbodig voor PDA functies, slecht leesbaar in het zonlicht, duur en vreten baterijen...

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
sony clie SL10, SL20, SJ30:
http://www.sonystyle.com/...84x9745x9911&itemid=45721
hijs KLEIN speelt mp3, memory stick, irda etc..
196 eurotjes is de goedkoopste in de pricewatch...

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

Johnny64 schreef op 29 september 2002 @ 11:52:
[...]Persoonlijk houd ik helemaal niet van kleurenschremen, ze zijn totaal overbodig voor PDA functies, slecht leesbaar in het zonlicht, duur en vreten baterijen...
Sinds kort een intensieve gebruiker van een M515. Dat het scherm slecht leesbaar is en batterijen vreet is complete onzin. Ok, m'n Psion 5mx ging twee weken mee op een set duracells. Dat lukt je niet met de de Palm. Aan de andere kant is het zo dat je Palm iedere dag tijdens het synchroniseren met je pc toch gelijk opgeladen wordt. Verder is het kleurenscherm wel degelijk overzichtelijker. Belangrijke punten deel ik een gekleurd icoon toe zodat deze direct opvalt. Een leuk extraatje is het lezen van Avantgo berichten waar foto's bijzitten. Maakt het geheel minder saai, hoe nutteloos ook.

Verwijderd

eendje schreef op 29 september 2002 @ 10:41:

Palm's draaien geen MP3's af maar Sonly Clie's (sommigen) wel. Daarnaast draaien ALLE Pocket PC's MP3's af.

Wouter.

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
delyver schreef op 29 september 2002 @ 12:05:
sony clie SL10, SL20, SJ30:
http://www.sonystyle.com/...84x9745x9911&itemid=45721
hijs KLEIN speelt mp3, memory stick, irda etc..
196 eurotjes is de goedkoopste in de pricewatch...
Deze spelen standaard geen MP3's af. Hiervoor moet je een xtra uitbreiding kopen.
De iets oudere Sony clie n770 kan dit standaard wel en ik denk dat je 'm wel voor een leuk prijsje kan vinden.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Verwijderd

[rml][ PDA] Sony Clié PEG-SL10[/rml]

Het is al een keer gezegd.

Ben er tot nu toe tevreden mee. En ik vind ze kwa uiterlijk toch er iets beter uitzien dan de Palm. Niet dat iets uitmaakt maar toch.

Meer zinnigs kan ik nu even niet vertellen. Dat het scherm erg goed is en dat je daar zelfs de foto'tjes leuk mee kan bekijken met Avantgo :)

Verwijderd

Ik ben ook student :) en heb zelf een M105 deze bevalt me goed en kan min of meer hetzelfde als een m500 dus ik zou als ik jou was voor m1xx serie gaan en dan gewoon een mp3 speler er los bij kopen. Dit omdat je dan ook geen batterij probleem krijgt met je palm. Plus dat ik denk dat een losse mp3 speler dan ook weer wat lekkerder werkt en wat meer functies heeft en je voor de prijs van een m505 vast ook wel een m1xx en mp3 speler kan kopen.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Topictitel beetje minder schreeuwerig gemaakt.
Everyone needs help here.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
oki oscar, je hebt gelijk :)

fmmmmm jullie praten wel lekker door elkaar, iedereen heeft andere mening. :P
misschien toch maar eens aan de sj30 gaan denken, zag er wel heel mooi uit

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Ikzelf heb een Palm m500, waarom niet een m1xx serie? Omdat die weer wat logger zijn. De m500 is een mooi, klein, strak vormgegeven apparaatje, doet precies wat het moet doen. Ideaal
Pagina: 1