Ghost Recon (UPDATE) I-T (foto's)

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:31
Hier is hij eindelijk de nieuwe UPDATE voor GHOST RECON

http://www.ghostrecon.com/

Na Desert Siege is er nu weer een nieuwe update uit.

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/GRislandthunder01.jpg[/img]
Tom Clancy's Ghost Recon: Island Thunder

Cuba, 2009: Castro is dead, and the first free Cuban elections in decades are thrown into turmoil by a drug-funded warlord. The Ghosts, an elite team of U.S. Army Green Berets, are sent to Cuba as part of a UN peacekeeping force to destroy the rebel forces and their mercenary leaders and secure the elections for a free Cuba.

Features:

8 new single player missions in an all-new campaign set across the island of Cuba.

5 new dedicated multiplayer maps.

12 new multiplayer weapons including the M4 SOCOM rifle and the MM-1 automatic grenade launcher.

2 new multiplayer game types.

New Cuban enemy vehicles, new allied vehicles, and insertions by helicopter.

Ghost Recon takes the next stop in battlefield realism
with Tom Clancy's Ghost Recon: Island Thunder[/b]

ZO hier eerst even een paar mooie Foto's

[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/GRislandthunder02.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/GRislandthunder03.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/GRislandthunder04.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/GRislandthunder05.jpg[/img]
[img]file was successfully uploaded to http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/GRislandthunder06.jpg[/img]

Zo dit was even de intro ..

Ik moet zeggen het spel is goed verbeterd tegen over de andere 2 delen :)
en ook de omgeving is weer natuurlijk na gebouwd .

en de tegen standers zijn weer even een stukje moeilijker dan voor heen.

zo dit was de intro voor een neiuwe topic van GR-IT.

ps de foto's heb ik helaas moeten verkleinen omdat ze in 1200 stonden .

De details zijn op vol open gemaakt ..

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2002 09:40 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

ghst recon is gaar om dat je je eigen wapen niet eens ziet |:(

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Dat vind ik ook wel een minpuntje ja... voor de rest is het een geweldig spel alleen had ik wel graag het wapen gezien.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:39
Er zal vast wel een reden zijn waarom je je wapen niet ziet :)

The devil is in the details.

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 18-07 13:27

7th

Gewoonte van de makers.
is al zo sinds rainbowsix.
Maar in Ravenshield hebben ze dat eindelijk verandert.

Thy will see the light...

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:45

Maxow

Hidden Sound System

jup, in ravenshield schijn je hem wel te kunnen zien, en het voordeel van het verstoppen van het wapen is dat je meer kunt zien, wat in spellen als rainbow six en ghost recon ten goede komt :)

• McFlipp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-04-2023

McFlipp

24...

Hmmzz ik weet niet, ik heb GR deel 1 gespeeld, maar ik vond het nogal brak spelen, nouja aan de screenshots te zien, is dit wel gaaf, maar eens ff proberen dan 8)7

Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop

• Oxin|A
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08-2005

Oxin|A

hoi

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 01:43:
ghst recon is gaar om dat je je eigen wapen niet eens ziet |:(
heb ik zelf ingesteld bij CS... speelt veel beter FPS veel hoger

STUFU hl2

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Wow, het blijft me verbazen wat ze er van maken. Ziet er weer gelikt uit :)

Ik ga die game ook weer eens uit de kast trekken denk ik :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ghost Recon: Island Thunder is best moeilijk geworden, een stuk pittiger dan Desert Siege.
Wel toffe en mooie levels!, GR is zwaar cool om online te spellen tegen 5 andere maten en dan het level Creekbed, en radar off >:) volop spanning!

39

• Evilernie933
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:12
potver, ik moet nog 6 missies van GR zelf en dan nog desert siege, maar deze ziet er wel weer gelikt uit :)

tampert, kriminalpolizei

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Oxin schreef op 29 september 2002 @ 13:48:
[...]

Dat merk je alleen op een Pentium 200 :P Ik heb toch altijd 99.9 fps, gun of geen gun
MaxOW schreef op 29 september 2002 @ 12:51:
jup, in ravenshield schijn je hem wel te kunnen zien, en het voordeel van het verstoppen van het wapen is dat je meer kunt zien, wat in spellen als rainbow six en ghost recon ten goede komt :)
Klopt. Desondankt speel ik liever met een wapen erbij...Geeft ook meer het gevoel van: kijk eens wat voor een donderbuks ik hier in mijn handen heb! :9~

Ik ben er net aan begonnen en ik zit weer helemaal in de sneaky sfeer. Ik speel het dit keer maar meteen op 'hard' (is soms wel frustrerend :O) omdat je er anders snel doorheen bent. Maar ik verheug me er vooral op om met mijn vrienden op een LAN te co-oppen :9

Dat regeert. Deathmatch is geen fuck aan in Ghost Recon

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Hmm hoop dat GR + allebei de addons binnekort voor een zacht prijsje ergens in de aanbieding liggen. :) Ziet er namelijk goed uit.

• Captain Pervert
Inderdaad een mooi pakket!

Wat ligt nu in de lijn der verwachting? Een campaign in de sneeuw?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Zit nog steeds in de officele missie 1 te spelen :D snap er geen hol van. REN REN pang DOOD!

Verwijderd

Dat is nu precies waarom het fout gaat :) Probeer het nog eens zonder "REN REN"
Doe rustig aan en kijk goed om je heen.

• SquatRS
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-11 12:18
Dit ziet er ook wel cool uit...

ik speel zelf veel Operation Flashpiont.. in het begin nog wel te doen... daarna steeds moeilijker.

maar begint een beetje te vervelen..ga deze maar ff halen dan

Is er al een demo beschikbaar???

• Captain Pervert
Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 02:25:
Zit nog steeds in de officele missie 1 te spelen :D snap er geen hol van. REN REN pang DOOD!
Je hebt geen railgun dit keer, sjaak! Dit is re-a-lis-tisch. Waar mensen dood gaan enzo, weet je wel :{

Verwijderd

Iemand tips voor C06 level met het voting center. Helemaal gek word ik daar....
Binnen blijven of juist niet? En als je naar buiten gaat welke kant op :)

Verwijderd

YESSSSS.....altijd al een flinke Ghost Recon / desert siege fan geweest.....en jaaaa, hier liggen weer de nodige multiplay-uurtjes klaar voor het oprapen !!!
Single player eigenlijk nog nooit echt gedaan, dus daar weet ik niet bar veel van, maar online....oh ja...coop met een aantal maten, geweldig...roger wilco erbij, en inkoppen al die missies !!!

Shit, wat is het soms jammer dat de gewone mens moet werken....liever zat ik de hele dag achter mijn eigen pctje dit soort games te verslijten...ziet er vet uit, weet iemand of die chopper-insertions ook in multiplayer voor kunnen komen ???

Verwijderd

nog mensen geïntresseerd om een prof-clan te joinen?

• chim0
  • Laatst online: 04:24
Oxin schreef op 29 september 2002 @ 13:48:
[...]
wat is die commando daarvoor?

Verwijderd

Wow....gisteren online met mijn maten een beetje die levels doorgeragd.....geweldig...AI is veel slimmer geworden...er staat er bijna geen 1 in de open ruimte, ze verstoppen zich allemaal in bosjes en achter bomen..maar waar mijn mond helemaal van open viel....er is zo'n level waar je in een vette regenbui/windhoos een terrorist camp in moet....daar heb je al die machine-guns op de muren staan enzo...maar die regen, oh man..vette stortbui, mooi geluid, en die vlagen mist/water die door de wind voorbijsuizen....man, nog nooit zoiets moois in een game gezien....kreeg het er gewoon koud van, bang om al dat regenwater in je nek te krijgen....heheheh....hoezo inleven in de game ??? hehehe

zal gauw wel eens proberen wat screenshots te maken en te posten...goed man !

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 08:51:
vertel is meer dan..?

ik heb 1 uitgespeeld en desertsiege ook ik vind dit echt 1 van de beste spellen ooit, vette gameplay spanning en strategie uitdneken zo vet gewoon.
ik ga vanmiddag ff 'kijkebn' of ik deze neiuwe versie kan kopen wat een vette game zeg! ik kan niet w8en

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:45

Maxow

Hidden Sound System

Verwijderd schreef op 09 oktober 2002 @ 08:51:
ja :)

Verwijderd

Dat laatste level, op drie na alles met me sniper gedaan :9
Heel fraai level
En die clan? Heb je wat meer info dan?

Verwijderd

en ik ook, maar ik vind het juist een goed punt dat je je wapen neit ziet, zit echt in de weg gewoon!

en plaats is wat meer screenies kan ik alvast gaan warmlopen >:)
Pagina: 1