XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
het is een toaal andere indeling als een normale hdd en het is ook andere hardware
je moet hier volgens mij een speciale hdd controller voor hebben
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Verwijderd
mag ik vragen wtf jij met je xbox hebt uitgespookt??Mary Wana schreef op 29 september 2002 @ 01:26:
Mensjes ik meot ff iets rechtzetten op me XboX hd , kan ik die gewoon op me PC aansluiten ? XboX zelf boot nu niet meer
I shet mogelijk om hem gewoon op pc aan te sluiten en dat je met explorer ofsow even 1 file kan renamen ?
[als mijn topic verkeerd staat move hem dan , dank u :)]
en nee waarschijnlijk zijn de connectors zelfs anders.
Game PC
dus simpel gezegd: nee, het kan niet.
Game PC
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Game PC
lekker XboxOS op je pc, kan je er alleen nog maar beveiligde DVD games van microsoft in draaien.LiquidSilver schreef op 29 september 2002 @ 02:29:
Volgens mij kan je over 'n tijdje dat XBoxOS gewoon downloaden
lekker is dat
Knutsel je ff een omvormertjeShunt schreef op 29 september 2002 @ 02:31:
erm jah en dan nogdan heb je blijkbaar nog een andere pinout
ja ok, dan ben je op dat punt gekomen, en hoe wou je em dan uitlezen dan?
heb jij toevallig een Xfat patch, zodat je Xfat kan lezen onder windows/linux?
Nee onder XBoxOS heFireWurX schreef op 29 september 2002 @ 02:34:
[...]
ja ok, dan ben je op dat punt gekomen, en hoe wou je em dan uitlezen dan?
heb jij toevallig een Xfat patch, zodat je Xfat kan lezen onder windows/linux?
lees paar MSG's up plz.
je kan toch geen ene hol onder dat OS (als dat uberhaupt al wil draaien op een gewone PC), dus hoe wil je dan het probleem van topicstarter gaan oplossen?
je moet bij de files en partities kunnen komen, en dat kan je onder XboxOS niet.
Nee weet ik, kloptFireWurX schreef op 29 september 2002 @ 02:37:
[...]
lees paar MSG's up plz.
je kan toch geen ene hol onder dat OS (als dat uberhaupt al wil draaien op een gewone PC), dus hoe wil je dan het probleem van topicstarter gaan oplossen?
je moet bij de files en partities kunnen komen, en dat kan je onder XboxOS niet.
Maar toch denk ik dat 't mogelijk is als mensen zich daarin gaan verdiepen, wat ongetwijfeld al mesen aan het doen zijn. Er zijn al versies van Linux die al wat doen op de XBox, die gasten zullen dus ongetwijfeld al door hebben hoe ze wat kunnen doen op een XFat disk. Ik denk dus dat er over 'n tijd ook wel een aangepaste XBox OSzal zijn oid.
waarom XboxOS op de PC? tis nix sneller ofzow hoor.LiquidSilver schreef op 29 september 2002 @ 02:47:
[...]
Nee weet ik, klopt
Maar toch denk ik dat 't mogelijk is als mensen zich daarin gaan verdiepen, wat ongetwijfeld al mesen aan het doen zijn. Er zijn al versies van Linux die al wat doen op de XBox, die gasten zullen dus ongetwijfeld al door hebben hoe ze wat kunnen doen op een XFat disk. Ik denk dus dat er over 'n tijd ook wel een aangepaste XBox OSzal zijn oid.
minder hardware support en shit.
kunnen ze beter een Xbox emulator maken (gewoon de NV2A GPU emuleren, zul je minstens een GF3 nodig gaan hebben), en dan de DVD's in de PC flikkeren.
dat Xfat zou misschien wel makkelijk zijn.
tis misschien wel efficienter als Fat16/32.
als je daar dan windows of linux op kan draaien zou wel kewl zijn.
Oke wel folks lets start at the beginning.
I downloaded EvolitionX lookd up a tutorial on how to install and so on. IT all went fine everything worked , got into EvoX menu , changed IP etc.
But when i decided to install xbm ( XboX Mediaplayer) that's when the shit struck the fan ik copied default.xbe in mij (C:/) root dir and renamed it to xboxdash.xbe, hit reboot and watched whilst my xbox didnt even get past the big green Xlogo
How the hell can i fix this ? please someone help ?
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
ik heb gelezen dat er op het mobo wat aansluitingen zitten voor debugging.
misschien kan je daar wat mee.
Houd het topic ontopic aub
kan nietFireWurX schreef op 29 september 2002 @ 02:33:
[...]
lekker XboxOS op je pc, kan je er alleen nog maar beveiligde DVD games van microsoft in draaien.
lekker is dat
Ze hebben eht best wel slim aangepakt, de Laser van die DVD-speler is zo zwak dattie geen CDR kan lezen maar wel CDR-W
een Modchip is er juist om de beveiliging te unlocken.Mary Wana schreef op 29 september 2002 @ 11:55:
[...]
kan nietde OS leest alles wel , de mOd chip ( welke dan ook ) zorgt ervoor dat hij alleen beveiligde games leest.
Ze hebben eht best wel slim aangepakt, de Laser van die DVD-speler is zo zwak dattie geen CDR kan lezen maar wel CDR-W
denk dat je de Bios of toch het OS bedoelt.
Maar ik heb goed nieuws hij doet ut weer
Verwijderd
Ik heb al veel aan mijn xbox veranderd en hij loopt nog steed heb hem nu lopen met een softmod 250gb hd en genoeg software en verschillende bioses en dashboards
Dit topic is gesloten.
![]()