komt door de schaduw ( duhhh) wel gaaf idd
Kittekat.net ....
Hehe, dat plaatje (dus niet die site) kreeg ik een uur terug te zien in een Brits chatkanaal. En heb ik vervolgens in #tweakers.net @ irc.sorcery.net geplakt.
Leuk hoe dat soort dingen het hele internet over reizen. Waar heb je het vandaan?
Leuk hoe dat soort dingen het hele internet over reizen. Waar heb je het vandaan?
Verwijderd
dit is echt supergaaf. Dat je hersenen je zo kunnen bedriegen!
leuk dat we er ook een uitleg bij verlangen, want net zoals de hersenen gezichtsvermogen willen afbreken in bruikbare(begrijpbare) elementen, willen de hersenen dat dus ook bij de uitleg van dit bizarre gezichtsbedrog <--lange zin, maar hij klopt wel denk ik.
leuk dat we er ook een uitleg bij verlangen, want net zoals de hersenen gezichtsvermogen willen afbreken in bruikbare(begrijpbare) elementen, willen de hersenen dat dus ook bij de uitleg van dit bizarre gezichtsbedrog <--lange zin, maar hij klopt wel denk ik.
no way... huh *checkt photoshop*
he vaag..
het valt ook _echt_ niet te zien. hoe objectief je ook probeerd te kijken... komt door dat ruitjes patroon, je hersenen moeten gewoon per se zien dat het doorloopt.
als je daar een maskertje over legt zie je het wel.
he vaag..
als je daar een maskertje over legt zie je het wel.
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
Het is wat makkelijker te zien als je de rest van het plaatje bedekt.mpegernie schreef op 29 september 2002 @ 01:34:
no way... huh *checkt photoshop*
he vaag..het valt ook _echt_ niet te zien. hoe objectief je ook probeerd te kijken...
Ook leuk is het om er lijnen door te trekken van dezelfde kleur als de vlakken (#6b6b6b meen ik).
ja dat zal ook wel helpen. leuk link trouwens. erg boeiend zoiets 
edit: ja trek er eens een paar lijenen doorheen van rgb107,107,107. dan raken je hersenen helemaal in de war...
edit: ja trek er eens een paar lijenen doorheen van rgb107,107,107. dan raken je hersenen helemaal in de war...
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
c'est woei: [rml][ mindfuck] Optische illusie[/rml]
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
Non, c'est ne WOEI pas; c'est au HK
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
Ik word bedrogen... Door mn eigen ogen
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25
Waarom doe je dit hier openen als er in de HK ook al een topic over loopt?
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()