Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[vodafone] CUG gesprek mislukt

Pagina: 1
Acties:

• Suffie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-11 08:57
deze melding krijg ik best wel vaak met mn pre-pay van libertel/vodafone. op dat moment kan ik NIEMAND bellen, alleen 555 (easy-infolijn). Ik kan nog wel smsen en gebeld worden

ik heb dit al zo vaak gehad en zo lang achter elkaar... ik heb er zelfs een keer voor naar de klantenservice gebeld, en die zeiden dat er nix aan te doen valt en dat het binnen 3 maanden niet meer zou gebeuren ofzo.

maar het is nu al RUIM een jaar verder en ik heb er nog steeds last van dat er soms hele periodes zijn (paar uur per keer) waarin ik dus niet kan bellen.

het ligt niet aan de telefoon want met andere telefoons heb ik hetzelfde probleem van het niet kunnen bellen

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:28

Pogostokje

* twiet *

Closed User Group .... zit jij voor zover je weet in een CUG? Gezien het feit dat het prepay is lijkt me dat niet. Als je in je telefoon en al die anderen waar j ehet geprobeerd hebt ook geen CUG hebt ingesteld dan is het een netwerkfoutje en daarvoor moet je toch echt bij de klantenservice zijn. Je hebt ze 'zelfs een keer' gebeld. Nou, ik kan je verzekeren, dat 'zelfs' kan je wel weglaten hoor. Bel ze gewoon nog een keer, nog een keer, nog een keer ... tot je iemand krijgt die het snapt en het probleem kan oplossen voor je. Zeg er duidelijk bij dat het niet aan je telefoon ligt, da's erg belangrijk in dit geval.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

• Suffie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-11 08:57
nee ik zit niet in een CUG voor zover ik weet nee... 1 iemand die ik vaak spreek zit denk ik wel in een CUG, maar meestal bel ik dan ook iemand anders, gewoon om te zien of het niet aan degene die ik bel ligt, en alle anderen zitten niet in een CUG voor zover ik weet

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it