He, ik heb een Intel Boxed cooler voor een P4 2.26, maar mijn processor wordt altijd bijna 60 graden en dat vind ik te warm. Hoe kan ik maken dat die sensor gewoon OF zijn bek houdt en gewoon doorgeeft dattie 30000 graden is OF de afstelling aanpassen dattie altijd 40-50 is?
Verwijderd
Sorry, ik begrijp je vraag niet echt. Wil je de temp van je processor naar beneden brengen? Of dat je programma dat de sensor leest een lagere (valse) waarde geeft? Of dat je de grenswaarde waarop dat programmaatje alarm geeft hoger wilt zetten? Welk monitor programma gebruik je dan?
Koop dan een fatsoenlijke koeler dan heb je én lagere temps (beter voor je proc!) én geen gezeur met dat monitor proggie
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
asus probe toevallig?
de koeler op de P4 boxed is best goed vergeleken met wat je als alternatief kunt kopen.
maar uh, asus probe leest altijd wat hoog uit.
heb je wel case fans?
de koeler op de P4 boxed is best goed vergeleken met wat je als alternatief kunt kopen.
maar uh, asus probe leest altijd wat hoog uit.
heb je wel case fans?
Asus Probe moet je dan updaten naar de laatste versie als je die al niet hebt....
Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein
Verwijderd
De latere versies van Asus Probe geven beter de temp weer. Zat bij mij wel zo'n 10 graden verschil tussen de versie van cd die bij het mobo geleverd werd en de latere update die ik nu heb - V2.18.XX
edit: Net te laat.
edit: Net te laat.
Bios update wil vaak ook helpen.
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
én een stofzuiger erbij!WhizzCat schreef op 29 september 2002 @ 00:22:
Koop dan een fatsoenlijke koeler dan heb je én lagere temps (beter voor je proc!) én geen gezeur met dat monitor proggie
Tja, andere software proberen of beter koelen..
Voor de rest heb je niet veel keus want een P4 heeft een interne temp-sensor..
Voor de rest heb je niet veel keus want een P4 heeft een interne temp-sensor..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()