Toon posts:

liteon litepanel 150 lcd

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
omdat de hcc dagen eraan komen wil ik eens een nieuwe monitor (lcd) kopen die geen ruimte in beslag neemt.

ik heb mn oog laten vallen op de liteon litepanel 150 voor zo'n 400 euro ongeveer of de ADI microscan mx15 voor zo'n 470 euro.

beide zijn 15inch en 27ms reactietijd en 350:1

de liteon litepanel is mn eerste keus,maar zijn dit nu beide goede (qua specs die hetzelfde zijn) monitoren om te gamen en ook scherp voor tekst enzo?

maar wat ik nu nog steeds niet weet is of zo'n lcd scherm nu scherper is dan een gewone crt monitor?

en hoe zit het met dode pixels,is het nu zo dat je er tegenoordig 0 mage verwachten of zitten we nog met een marge van maximaal 4 ofzo?

wel leuk dat julie hem zo opeens dicht doen maar ik vraag niet naar ervaring met een monitor maar alleen maar of ik met die specs van de monitor goed kan gamen en scherp beeld hebben want zoals julie zien heb ik al veel opgezocht en op de site van liteon zie ik NIETS over monitors.

beter lezen voordat julie iets op slot gooien,ik kan er ook niks aan doen dat julie search functie 3x niks is.

zouden we nu normaal verder kunnen gaan met deze topic?

Verwijderd

nou... ik zou zeggen: gebruik de search beter maar mkay...
27 ms kan natuurlijk altijd beter (weenie wat je budget pcies is) maar het kan er volgens mij wel mee door....
mijn ervaringen met mijn tft/lcd zijn: je krijgt er minder snel hoofdpijn van... das wel :) en ik vinnut ook wel wat scherper.... en het grootste voordeel vind ik: het neemt niet zo enorm veel ruimte in.... dode pixels... daarvoor moet je nie bij mij zijn.... heb me scherm nu 3 maanden: nog geen last van... op me laptop (iets van 1.5/2jr oud) zitten ze ook nog helemaal nie... meer kan ik je er niet over vertellen

Verwijderd

Topic heropent met toestemming :? :? :X

Dacht het niet. :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 23:57:
Topic heropent met toestemming :? :? :X

Dacht het niet. :P
hoeveel min denk je nog? >:)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
liteon litepanal150 LCD

Vragen die jij stelt zijn zelfs met de GoT search en anders met de alternatieve search (zie MEF) te beantwoorden. En anders ga je met Google ofzo even op zoek naar een review. Succes ermee!

En als de garantievoorwaarden niet op de site staan (wat me overigens sterk lijkt, maar ok) kan je ze altijd nog via de mail aanvragen.

Dit topic is gesloten.