Toon posts:

Hand Of oog scan?

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
He gasten ik ben bezig met een website en nu hebben we een members gedeelte!
Password heel de shit. Nu wil ik eigenlijk het login een beetje stijl geven.

Hebben jullie ergens een Flash movie waar een hand of een oog ingescanned word en vervolgens gechecked!

Dat zou echt super zijn.

Verwijderd

ja dat zou echt wel vet zijn!!!! man en dan met een hand herkennings activeX scriptje en dat je dan je hand tegen de monitor houd... te cool!

Maar ik zou zeggen, je fantasie is op de goede weg als je dat nou omzet in creativiteit kom je ongetwijfeld een heel eind.

Welkom! lees dit eerst

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2002 23:39 . Reden: ook de FAQ biedt uitkomst ]

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Dat is der wel, tenminste, je kan je pc beveiligen met zo'n apparaatje. Of die meet je pupil, of je vingerafdruk en dergelijke. Maar hoe dat verder zit weet ik nie :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
Ja ben heel de avond al creatief en het ziet er echt niet uit!

Verwijderd

Topicstarter
GGS_VR6 schreef op 28 september 2002 @ 23:39:
Dat is der wel, tenminste, je kan je pc beveiligen met zo'n apparaatje. Of die meet je pupil, of je vingerafdruk en dergelijke. Maar hoe dat verder zit weet ik nie :)
Ik wil niet echt een oog scan ofzo ik wil gewoon een flash animatie ervan!

Verwijderd

W&G is niet bedoeld voor dit soort 'requests'. Ik vrees dus dat je topic erg snel op slot zal gaan.
Probeer zelf eens wat in elkaar te knutselen in Flash met behulp van wat basis-tutorials en wat afbeeldingen. Gebruik je fantasie...

• GGS_VR6
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

GGS_VR6 schreef op 28 september 2002 @ 23:39:
Oops, niet echt naar gekeken. Maar kijk dan eens op flash sites met tutorials enzo

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb al gezocht maar niets gevonden geen creative zielen hier?

Verwijderd

jazeker wel steeds creativiever zelfs, maar het is zaterdag en ik moet nog uit dus...

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoef het ook niet nu te hebben :-)

• mpegernie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-03-2016

mpegernie

.mpe

tja lijkt me best leuk maar ik moet leren. :/ en ik heb al genoeg leuke opdrachtjes liggen

"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:21
En hier is W&G dus niet voor bedoelt. We zijn hier geen "maak dit ff voor me" forum, lees ook de FAQ eens anders.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.