Ghehe, volgens mij is er wel een readme bij hoor?
Maar iig, doe eens chmod a+x die_bin_file.bin, als het goed is krijg je nu een installer voor je neus.
Heb je trouwens wel OpenGL/direct rendering suppoer al aan de gang in Mandrake 9? Anders zal je namenlijk UT2k3 niet kunnen draaien
(de standaard drivers in Mandrake hebben dat namenlijk dus niet).
owja, ik ga er van uit dat je een .bin file hebt ala een binary file die je ken runnen... als het een CD-image is moet je die gewoon fikken hoor
Maar iig, doe eens chmod a+x die_bin_file.bin, als het goed is krijg je nu een installer voor je neus.
Heb je trouwens wel OpenGL/direct rendering suppoer al aan de gang in Mandrake 9? Anders zal je namenlijk UT2k3 niet kunnen draaien
owja, ik ga er van uit dat je een .bin file hebt ala een binary file die je ken runnen... als het een CD-image is moet je die gewoon fikken hoor
Mischien eerst eens proberen deze .BIN file te brandenseninha schreef op 28 september 2002 @ 23:26:
ik heb UT2003 gedownload.
Nou wil deze in Mandrake 9.0 gaan uitproberen maar weet dus niet hoe ik deze moet installeren
Het is een sh.bin bestand of alleen .bin
aangezien ik pas met Linux bezig ben is dit nog allemaal nieuw voor me.
maar als je naar de winkel gaat en UT 2k3 orgineel haalt kan je em zo installen
Waarom zou ik naar de winkel moeten lopen als ik een DEMO wil draaien 
Ik heb trouwens niet geprobeerd om dit op een CD te branden maar heb het gewoon op m;n schijf.
Ik heb trouwens niet geprobeerd om dit op een CD te branden maar heb het gewoon op m;n schijf.
omdat je zelf zegt dat je UT 2003 hebt gedownloadseninha schreef op 28 september 2002 @ 23:41:
--------------------------------------------------------------------------------------
Door seninha - Saturday 28 September 2002 23:26
ik heb UT2003 gedownload.
--------------------------------------------------------------------------------------
Ik denk dat ik het heb. Ik heb gewoon (per ongeluk) op het bestand geklikt en wat er boven kwam gecopieerd en in m n konsole geplakt.seninha schreef op 28 september 2002 @ 23:41:
Hij is nu aan het installeren.
Ik heb trouwens de nieuwste Nvidia drivers geinstalleerd, hoop dat dat genoeg is.
bedoel je nu de demo of de volledige die omstreeks vandaag/morgen kan kopen? (groot verschil)
Demo natuurlijk 
Wist iet eens dat ie bijna uit was.
Wist iet eens dat ie bijna uit was.
Nou , het gaat dus niet .
Ik kan wel installeren maar dit zie ik in m konsole staan :
kan /home/.../ut2003_demo: file exist niet maken.
Als het installeren klaar is en het spel wil starten krijg ik de melding
Kon het programma 'ut2003_demo'' niet vinden
Ik kan wel installeren maar dit zie ik in m konsole staan :
kan /home/.../ut2003_demo: file exist niet maken.
Als het installeren klaar is en het spel wil starten krijg ik de melding
Kon het programma 'ut2003_demo'' niet vinden
Hij IS al uit, ik ga ook eens proberen te draaien in linux, welke distro is daar het best voor, mandrake 9.0 dus niet?
Verwijderd
hihi wat grappig dit, nogal logisch dat het op jou manier werkte want die .bin is gewoon een shellscript, dus wat regels die je zoals jou zelf in kan voeren, maar, wat veel simpeler is, en eigenlijk het nut van zo'n script, dat je het alleen ff hoeft te runnen:seninha schreef op 28 september 2002 @ 23:46:
[...]
Ik denk dat ik het heb. Ik heb gewoon (per ongeluk) op het bestand geklikt en wat er boven kwam gecopieerd en in m n konsole geplakt.
Hij is nu aan het installeren.Hoop dat ie werkt.
Ik heb trouwens de nieuwste Nvidia drivers geinstalleerd, hoop dat dat genoeg is.
cd directory/waar/script/zich/bevindt
./script.bin
tadaa
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2002 00:07 . Reden: die typo's altijd ]
Waarom zou Mandrake 9.0 niet goed zijn om games te spelenNovah schreef op 29 september 2002 @ 00:00:
Hij IS al uit, ik ga ook eens proberen te draaien in linux, welke distro is daar het best voor, mandrake 9.0 dus niet?
Ik vind eigenlijk geen enkele distro het 'beste' voor games, het is uitsluitend allemaal linux
code:
1
2
3
4
| $ su <password> # cd /dir/waar/de/installer/staat # ./UT2003-Demo-Linux.sh.bin |
klaar
[ Voor 0% gewijzigd door BezurK op 29-09-2002 13:14 . Reden: onvolledig.... ]
Rookworst zonder R is ook worst.
Uhe ik krijg hier premision denidBezurK schreef op 29 september 2002 @ 13:13:
code:
1 2 3 4 $ su <password> # cd /dir/waar/de/installer/staat # ./UT2003-Demo-Linux.sh.bin
klaar
helep!!
ben met root console bezig
sh filename was het hier, volgens mij was het ook geen .sh.bin maar gewoon .sh
If it ain't broken it doesn't have enough features
Password:
[root@Sander sander]# cd /home/sander/Documents
[root@Sander Documents]# ./UT2003-Demo-Linux.s
bash: ./UT2003-Demo-Linux.s: No such file or directory
[root@Sander Documents]# ./UT2003-Demo-Linux.sh
bash: ./UT2003-Demo-Linux.sh: No such file or directory
[root@Sander Documents]# ./UT2003-Demo-Linux.sh.bin
bash: ./UT2003-Demo-Linux.sh.bin: Permission denied
[root@Sander Documents]#
de file heet dus UT2003-Demo-Linux.sh.bin
[root@Sander sander]# cd /home/sander/Documents
[root@Sander Documents]# ./UT2003-Demo-Linux.s
bash: ./UT2003-Demo-Linux.s: No such file or directory
[root@Sander Documents]# ./UT2003-Demo-Linux.sh
bash: ./UT2003-Demo-Linux.sh: No such file or directory
[root@Sander Documents]# ./UT2003-Demo-Linux.sh.bin
bash: ./UT2003-Demo-Linux.sh.bin: Permission denied
[root@Sander Documents]#
de file heet dus UT2003-Demo-Linux.sh.bin
help ik krijg als ik een file wil installen zo als ut2003 demo krijg ik premission dinde.
Weet imand waar dit aan kan liggen.
ik ben ingelogd als root of normaal lukt allebij niet.
(Linux n00b)
Weet imand waar dit aan kan liggen.
ik ben ingelogd als root of normaal lukt allebij niet.
(Linux n00b)
Verwijderd
Staan de permissies van de binary goed? Is hij executable? Kan je bekijken met "ls -l ./UT2003-Demo-Linux.sh.bin"
Probeer eens
En probeer hem dan nog eens uit te voeren.
Probeer eens
code:
1
| chmod +x ./UT2003-Demo-Linux.sh.bin |
En probeer hem dan nog eens uit te voeren.
Zo , het werkt 
Ik had gisteren de Nvidia drivers geinstalleerd die door een van jullie op het forum gezet was maar toen wou X niet meer starten .
Heb toen na aanwijzing ff de Mandrake CD er in gegooid en de install opnieuw gedaan en sinds dien krijg ik bij het opstarten een Nvidia log te zien
(drivers werken nu dus wel )
En nou doet UT het ook.
Thanks to all of you
( van en n00b
)
Ik had gisteren de Nvidia drivers geinstalleerd die door een van jullie op het forum gezet was maar toen wou X niet meer starten .
Heb toen na aanwijzing ff de Mandrake CD er in gegooid en de install opnieuw gedaan en sinds dien krijg ik bij het opstarten een Nvidia log te zien
En nou doet UT het ook.
Thanks to all of you
Pagina: 1