Hoe stel ik hem het beste in met modem?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
De koei moet natuurlijk een lekkere voorraad hebben en daarmee aan de slag.
Heb nu dail-up autodetection op 1 staan.
Geen idee hoe het precies in elkaar steekt.
Wil gewoon dat ie een flinke doos sleutels erdoorheen jast. Dan inbelt voor internet connectie, gemolken wordt, en weer gaat grazen van vers gras..

PLease I dont iunderstand shit from dis proggie

DarkHelmet

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

Verwijderd

Je gebruikt je modem alleen om de blokjes te ontvangen en te versturen..
Ik zou de Buff-in instellen op 500(=maximaal)
Als je dan weer op Internet bent, kun je je koe ff Updaten.
Als je dan blokjes klaar hebt worden ze opgestuurd naar distributed.net en worden er verse binnen gehaald.
Mzzl.

Verwijderd

Is 500 niet wat veel? Dan zit je volgens mij nog op blokjes te kauwen die allang door andere uitgespuugd zijn. Ik zou hem op 100Max zetten

Verwijderd

Die blokjes worden niet 2 * opgestuurd. Als een blokje is verstuurd door distributed.net wordt hij niet nog een keer verstuurd, lijkt me een beetje onlogisch.

Ik heb er nooit problemen mee gehad :)
Maar meestal verstuur ik ze per 100..

Verwijderd

DarkHelmet,

Zet je buffer gewoon op 500. En je block-size op 31 (tenzij je masjien vaak vastloopt, dan zou ik block-size op 28 zetten, omdat je dan minder kwijt bent bij een crash).
allways online = hij fetcht/flusht pas als je out-buffer op het aangegeven getal staat of als de in-buffer op is.
allways offline = je moet met de hand fetchen en flushen, de client doet niets uit zichzelf.
Dial-up autodetection = Je kan de client zo instellen dat ie zelf oplet tot je hebt ingebeld. Zolang je bent ingebeld zal ie elk blokje dat gedaan is opsturen en telkens ook de in-buffer aanvullen.
Dial-up autodial = Mocht je een hele tijd niet inbellen, en de buffers raken vol respectievelijk leeg, dan kan ie uit zichzelf inbellen en een fetch/flush doen. Dit wil laatste je waarschijnlijk niet.

Verwijderd

403Error,

daar hoef je niet zo bang voor te zijn, block worden aanvankelijk maar 1 keer uitgegeven. Pas als alle 68,719,476,736 blocks zijn uitgegeven en de key is nog niet gevonden, worden de nog niet terug-ontvangen blokjes opnieuw uitgedeeld, beginnende bij de bloks die het eerst waren uitgedeeld.

Alleen als iemand een blokje dat jij ook aant het kraken bent in de tussentijd als random blokje heeft gekraakt, zal je het niet krijgen toegewezen. Die kans is echter bijzonder klein.
Pagina: 1