• Buggle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02-2021

Buggle

The Saga Continues

Topicstarter
k heb ongeveer een maandje geleden een ericsson r600 gekocht, ben er erg blij mee. Maar: zelf gemaakte belmelodiën spelen zo snel af, niet normaal. Weet niet of iemand anders dit probleem ook heeft, volgens mij is het een bekend verschijnsel bij deze phone. Belangrijker nog: is er een oplossing voor (bekend)?

alvast bedankt, dit is niks zo...

Verwijderd

Er staat mij bij dat je tijdens het programeren van zo'n beltoon ook vertragingen van de tonen mee moet programeren. Heb je dat ook gedaan?

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 21:43:
Er staat mij bij dat je tijdens het programeren van zo'n beltoon ook vertragingen van de tonen mee moet programeren. Heb je dat ook gedaan?
Yup, ik gebruik al een paar jaar Ericsson. Ik ben dus wel bekend met het programmeren van melodiën. Op die manier werkt het iig niet.
Heb het daarnet geprobeerd te downloaden (via wap). Hij speelt het af, maar echt té f*** snel.

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-03 15:23
Dit heb ik ook met mijn T65, maar ik heb niks kunnen instellen om het langzamer te kunnen laten afspelen (met een "p" kon je een korte pauze erin zetten dacht ik)

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

Topicstarter
klopt, je kunt overal een pauze tussenzetten (*). Dit heb ik ook gedaan (als een noodoplossing), maar het klinkt echt voor geen meter...

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Je kunt ook elke noot twee keer zo lang maken, dus kwartnoten worden halve noten etc.
Het is daarvoor wel handig als je vertrouwd bent met muzieknotaties, waaronder die van Ericsson.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Buggle

Buggle

The Saga Continues

Topicstarter
prob is, is dat je alleen kleine letters en grote letters in kunt voeren. Iets groters dan de grote letters is er niet. (toch?)
Pagina: 1