'Nieuwe' packard Bell, nu al probleem...

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sebastian
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Mijn broertje heeft gisteren een splinternieuwe packard bell gekregen voor op zijn kamer. Het eerste wat hij heeft gedaan is een paar spelletjes installeren die hij gratis bij de computer kreeg, zoals fifa 2001.

Maar iedere keer als hij een spelletje wil opstarten, blijft de computer gelijk al hangen. Of het nou FIFA 2001 is, NBA 2000, of Ghost recon die hij net gekocht heeft...

Helaas heb ik nu geen tijd om er naar te kijken, maar ik kan zo uit mn hoofd ook geen oplossingen vinden. Helemaal omdat ik dit probleem zelf nooit heb gehad.

Iemand die hetzelfde heeft meegemaakt en het vervolgens goed heeft kunnen oplossen? Alvast bedankt voor de info!

En ja, misschien zou ik het probleem zo op kunnen lossen als ik de computer zelf zou bekijken, maar dat zit er de eerste dagen echt niet in en ik snap heel goed dat hij zo graag wil spelen... :)

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:26
Welk os??

• GGS_VR6
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Hmm, dat is echt packard bell, zeg maar gerust Packard Hell.

Ik had hiervoor ook zo'n ding, toen ging mobo deraan

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-08 19:46
Ik zou geen packerd hell willen al greeg ik hem gratis,

maar serieus, misschien een driver probleem? probeer eens nieuwe drivers :)

(GGS_VR6 gefeliciteerd !)

Verwijderd

wil je aub specs geven en het OS?

• Sebastian
  • Niet online
Ja, GGS_VR 6 gefeliciteerd ;)

De OS is natuurlijk XP ;)

Maar das toch gek dat de drivers nu al niet meer goed zijn? Hij heeft de computer in principe alleen nog maar uitgepakt en een spelletje geinstalleerd...

• Icey
  • Laatst online: 03-08 19:46
Sebastian schreef op 28 september 2002 @ 21:33:
Ja, GGS_VR 6 gefeliciteerd ;)

De OS is natuurlijk XP ;)

Maar das toch gek dat de drivers nu al niet meer goed zijn? Hij heeft de computer in principe alleen nog maar uitgepakt en een spelletje geinstalleerd...
de os? het is toch 'het OS' 8)7 B)

• -Pi-air-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 18:22
sjah met een packard bell kan je alles verwachten. Ik zou em terug brengen en zeggen dat ie niet helemaal bevalt ;). En dan een Dell uitzoeken of helemaal zelf samenstellen.
Maar om effe op je vraag terug te komen:
hdd formatteren, Een normale XP cd erop installeren, dus niet die rommel van hun. Hopen dat ie alle drivers vindt.. Vaak nog wel een probleem met packard bell pc's.
En dan zou het een stuk beter moeten zijn. Als er een via chipset inzit wil die drivers updaten ook weleens helpen. Verder kan je ook nog bios settings nakijken....
Ow zie dat het om spellen gaat.. je kan ook nog videokaart drivers vervangen door nieuwere.

• robbert
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-08 21:10
ik zou effe alle drivers updaten, windows reinstallen, etc.. Maar waarom neem je ook packard hell, stel gewoon zelf een pc samen of bouw er zelf een.
Als je windows gaat reinstallen zou ik zeker niet die quick restore of zo iets dergelijks gebruiken maar gewoon een eigen windows install.

• altec
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

altec

Plop

packard hell zuigt! je kan geen andere OS installen dan de rescue disks die meegleverd zijn (meestal vind die heel veel zooi niet)

• Sebastian
  • Niet online
Icey schreef op 28 september 2002 @ 21:38:
[...]

de os? het is toch 'het OS' 8)7 B)
:X

Natuurlijk, is ook zo :o

Even voor de duidelijkheid:

Het liefst zette ik zelf idd een computer voor hem in elkaar, maar het probleem is dat mn moeder de computer niet gelijk kon betalen en dus de computer achteraf pas betaald. Dit omdat hij een computer van zijn vader zou krijgen, maar daar hebben we het maar niet over, is een lang verhaal :(

Zelf heb ik hier een packard bell van 5 jaar oud en die functioneert nog uitstekend. Alleen die klote-voor-geinstalleerde-software is ontzettend irritant. Daarom heb ik er vanaf het begin al een eigen versie van eerst win98 en nu XP opgezet.

Als ik dit zo hoor, dan ligt het dus waarschijnlijk aan de drivers. Maar dat vind ik niet kunnen. Heb nu tijd vrijgemaakt, zodat ik morgenavond zelf kan kijken. En maandagochtend met de zaak bellen waar we 'm gekocht hebben :( >:)

• GGS_VR6
  • Niet online

GGS_VR6

Oranje!

Sebastian natuurlijk ook bedankt :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:59

LopeZ

Too much is never enough

Ok de volgende die zit te zeiken over Packard Bell krijgt een OW aan ze broek, flamen doen we hier niet, het gaat om het probleem niet om het merk.
U bent gewaarschuwd

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GVD had hier net een hele lap getyped, verbond IE net niet goed bij het versturen :X :(

Enfin: kort offtopic- als je zelf een systeem samenstelt haal je toch drivers voor je gewenste OS van tevoren van het web, om zo bij de hand te hebben als je installeert- waarom denken zovelen dan dat niet bij een PB te hoeven doen :? IMHO duidelijk user error, niet de fabrikant te verwijten- probeer maar eens een splinternieuwe Asus A7V8X onder Win2K zonder 4-in-1 stabiel en snel werkend te krijgen, dan snap je wat ik bedoel :z

Ontopic:
Zoals ByMySDy al vroeg: SPECS!
Als je ze niet kunt vinden, gewoon modelnr posten en dan wringen wij de specs uit de PB site (het staat er echt allemaal in)

Vastlopers, alleen bij spellen, duidt op een probleem in de keten:
Chipset (AGP miniport) drivers - AGP drivers - DirectX

Begin maar vast bij een DXDiag te draaien.

Verder is een eigen OS install sterk aan te raden (maar wis de verborgen partitie NIET- anders kun je geen herinstallatie van de originele OS doen, wat erg lastig kan zijn bij garantiezaken- de helpdesk moet met de originele config testen (om user gepruts bij eigen OS installatie uit te sluiten), zonder daarmee getest te hebben kun je geen in-garantie reparatie krijgen. Dus NIET wissen die 2 a 3 GB, OK), zoek wel van tevoren de juiste drivers, op de PB site als het kan, op die van de originele fabrikant van de componenten als dat niet gaat (dit is gewoon standard practice als je een OS installeert, doe je dat niet, dan ben je gewoon een prutser)

Oslik blyat! Oslik!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-08 11:30

Speedpete

was barman

Ik ken dit probleem dus EXACT!

Mijn broer had het met zijn vorige pc.. booten etc, geen probleem. Gamepie ofzo: vast, reboot etc.

Wat was het? Nadat de reperateur gekomen was bleek de enige dimm die erin zat defect... dus ja. Zal niet helemaal defect zijn geweest aangezien ie wel bootte en word etc. deed. Maar maybe is het dus het:

Geheugen

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Verwijderd

eerst specs, dan praten we verder.
ook OS is (nog steeds) handig :)

En daarna mag je (hij) het geheugen gaan testen, met het programma memtest86. Dat kan je wel vinden op google of download.com

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 08:29:
eerst specs, dan praten we verder.
ook OS is (nog steeds) handig :)

En daarna mag je (hij) het geheugen gaan testen, met het programma memtest86. Dat kan je wel vinden op google of download.com
PB wordt standaard geleverd met WinXP Home (zonder SP1)

Geheugen lijk mij sterk omdat het alleen tijdens spellen voorkomt- WinXP wil meestal niet eens installeren als RAM brak is. Maar een memtest kan natuurlijk nooit kwaad :z

Oslik blyat! Oslik!

• SandsOfArrakis
  • Laatst online: 00:12

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Nieuwe DirectX eroverheen zetten?

He who controls the Spice, controls the Universe.

• Sebastian
  • Niet online
Ik herb er naar gekeken en kon er niks aan vinden. Een update van de driver leek me dan ook wel zo handig. Vanavond heeft hij ook nog naar packard bell gebeld en die bevestigden dat. Gewoon de nieuwste driver downloaden van ati.com en dan moest alles weer werken...

Niet dus :(
ik weet het ook niet meer. Als het goed is belt hij nu met PB, hopelijk hebben ze hem iets nuttigers te vertellen. Toch te belachelijk voor woorden dat je een leken pc koopt die vervolgens geeneens werkt? BAH

• bratos
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

bah inderdaad. probeer eens een herinstall, en na windows eerst chipsetdriver en dan vga drivers. kijk dan es of je n spel kan spelen. doe ook dxdiag even om te kijken of alles goed werkt.
mischien kan je zo t probleem vinden (sounddriver mischien?)
hij zou uit de 'fabriek ' iig moeten functionenen.

eerst kijken dan zeiken

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Sebastian schreef op 30 september 2002 @ 20:44:
Ik herb er naar gekeken en kon er niks aan vinden. Een update van de driver leek me dan ook wel zo handig. Vanavond heeft hij ook nog naar packard bell gebeld en die bevestigden dat. Gewoon de nieuwste driver downloaden van ati.com en dan moest alles weer werken...

Niet dus :(
ik weet het ook niet meer. Als het goed is belt hij nu met PB, hopelijk hebben ze hem iets nuttigers te vertellen. Toch te belachelijk voor woorden dat je een leken pc koopt die vervolgens geeneens werkt? BAH
Grr, PB is aan het prutsen zo te horen. Tip: als het niet snel opgelost wordt, binnen 28d na verkoop naar de winkel gaan, zeggen dat het niet werkt en ook met hulp van PB helpdesk niet aan de praat te krijgen is en dat je daarom de knoop wilt ontbinden. Als je blijft zeuren zullen ze je je geld terug geven.

Ik zou zelf gewoon een clean OS install doen en zelf m'n prut erop gooien, maarja, ik ben dan niet de doelgroep van PB ;) De boel zou gewoon out-of-the-box moeten draaien (wat dan ook 99 van de 100 keer goed gaat)

Maar post nog ff die modelnr- ik werk dan wel niet meer bij PB, maar zou wel eens wat gericht advies kunnen geven als ik weet wat erin zit :)

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

LopeZ schreef op 28 september 2002 @ 22:11:
Ok de volgende die zit te zeiken over Packard Bell krijgt een OW aan ze broek, flamen doen we hier niet, het gaat om het probleem niet om het merk.
U bent gewaarschuwd
LOPEZ
zou je mij ook kunnen uit leggen hoe het zit als het merk het probleem is teminste er veel problemen voor komen met het merk

ik heb de afgelopen 2 weken 2 packard bell van kennisen getest en ook van binnen bekeken ik ben veel - punten tegen gekomen een paar + punten mischien moet een zo groot bedrijf er maar voor zorgen dat er geen gezeik komt

ontopic
dat ding lekker terug sturen en ze leveren maar een werkend systeem af er is genoeg voor betaald ( nog niet dan )

dion_b

in die pb zit 2 biosjes hoe kom ik in die nec bios

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 01:15:
[...]

LOPEZ
zou je mij ook kunnen uit leggen hoe het zit als het merk het probleem is teminste er veel problemen voor komen met het merk

ik heb de afgelopen 2 weken 2 packard bell van kennisen getest en ook van binnen bekeken ik ben veel - punten tegen gekomen een paar + punten mischien moet een zo groot bedrijf er maar voor zorgen dat er geen gezeik komt
Eens dat een 'groot bedrijf' (=een ondergeschoven kindje van een afdeling binnen een groot bedrijf, NEC) moet zorgen dat het hard- en softwarematig niet in orde is, maar mijn ervaringen met 9 van de 10 klachten over PB hier op GoT is dat er sprake is van GROVE user error (verkeerde BIOS flashen, geen drivers zoeken bij OS die je erop wil gooien, hard/softwarematige incompatible dingen proberen) en slechts een op tien (waar deze topic een voorbeeld van lijkt) iets dat duidelijk de fabrikant verweten kan worden. Ik zou dan ook een beetje tendentieus willen beweren dat wat er vooral mis is met PB de users zijn- ik heb ze 2j aan de telefoon gekregen en het zijn vaak mensen die onredelijke verwachtingen hebben van degelijke hardware :z
ontopic
dat ding lekker terug sturen en ze leveren maar een werkend systeem af er is genoeg voor betaald ( nog niet dan )
Niet doen, geld terug en iets anders halen, beter idee. Ik kan geen enkel merkPC echt aanraden, ga gewoon voor iets dat door een locale betrouwbare PC boer zelf in elkaar gezet is in opdracht van en naar gewenste specificaties van de gebruiker :)
dion_b
in die pb zit 2 biosjes hoe kom ik in die nec bios
:? :?
De PB desktops hebben gewoon een OEM mod van normale BIOSsen van de mobo's (vaak MSI), recente notebooks hebben nog een aparte keyboard/powerboard controller BIOS, maar die bedoel je volgens mij niet. Wees ff wat duidelijker wat je hebt (specs dus) en wat je wilt bereiken in die '2e BIOS'...

Oslik blyat! Oslik!

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

altec schreef op 28 september 2002 @ 21:51:
packard hell zuigt! je kan geen andere OS installen dan de rescue disks die meegleverd zijn (meestal vind die heel veel zooi niet)
je mening over PB deel ik,je opmerking over het niet kunnen installen van een ander OS is kletskoek....

Je bent alleen veel tijd kwijt aan het zoeken naar de juiste drivers. Ik heb het een keer voor m'n kiezen gekregen en ben toen bijna een week zoet geweest met zo'n instal actie

Het kan ... maar makkelijk... dat zeker niet en uit die cd's kan je iig geen drivers extraheren

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Gompy58 schreef op 01 oktober 2002 @ 01:51:
[...]

je mening over PB deel ik,je opmerking over het niet kunnen installen van een ander OS is kletskoek....
Idd
Je bent alleen veel tijd kwijt aan het zoeken naar de juiste drivers. Ik heb het een keer voor m'n kiezen gekregen en ben toen bijna een week zoet geweest met zo'n instal actie

Het kan ... maar makkelijk... dat zeker niet en uit die cd's kan je iig geen drivers extraheren
Is het zo moeilijk :?

Je gaat naar de PB website en voert daar op de support pagina's je modelnr in. Daar krijg je een lijst van de gebruikte hardware en adh daarvan zoek je de drivers voor de gewenste OS.
Lukt dat niet, dan kun je nog altijd die bak open schroeven en de componenten stuk voor stuk zelf identificeren. Zelfs als je het zo doet moet het binnen een half uur lukken, dus waar je die week allemaal mee bezig geweest bent... :?

Oslik blyat! Oslik!

• YellowCube
  • Laatst online: 10-08 18:11

YellowCube

Wait...what?

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 01:15:
[...]

LOPEZ

Ik wil niet gelijk bruin-neuzen, maar ik heb meer het idee dat Lopez bedoelt dat de topic-starter niet echt geholpen is met het feit dat iedereen roept dat PB zuigt...los je het probleem niet mee op lijkt me.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Verwijderd

dion_b schreef op 01 oktober 2002 @ 01:40:
[...]

Eens dat een 'groot bedrijf' (=een ondergeschoven kindje van een afdeling binnen een groot bedrijf, NEC) moet zorgen dat het hard- en softwarematig niet in orde is, maar mijn ervaringen met 9 van de 10 klachten over PB hier op GoT is dat er sprake is van GROVE user error (verkeerde BIOS flashen, geen drivers zoeken bij OS die je erop wil gooien, hard/softwarematige incompatible dingen proberen) en slechts een op tien (waar deze topic een voorbeeld van lijkt) iets dat duidelijk de fabrikant verweten kan worden. Ik zou dan ook een beetje tendentieus willen beweren dat wat er vooral mis is met PB de users zijn- ik heb ze 2j aan de telefoon gekregen en het zijn vaak mensen die onredelijke verwachtingen hebben van degelijke hardware :z

[...]

Niet doen, geld terug en iets anders halen, beter idee. Ik kan geen enkel merkPC echt aanraden, ga gewoon voor iets dat door een locale betrouwbare PC boer zelf in elkaar gezet is in opdracht van en naar gewenste specificaties van de gebruiker :)

[...]

:? :?
De PB desktops hebben gewoon een OEM mod van normale BIOSsen van de mobo's (vaak MSI), recente notebooks hebben nog een aparte keyboard/powerboard controller BIOS, maar die bedoel je volgens mij niet. Wees ff wat duidelijker wat je hebt (specs dus) en wat je wilt bereiken in die '2e BIOS'...
het self samen stellen ging niet ging niet voor de topic starter uit gestelde betaling dus hij zal het hier mee moeten doen lijkt me

en door de lokaale pc boer iets in me kaar zetten zie ik ook niet als een optie gezien er daarbij ook veel fouten gemaakt word ( en ik ben er druk mee )
zelf samen stellen als je er wat verstand van hebt is het beste

en ik heb geen pb EFFE heel duidenlijk ik heb een echte pc
spec van dat ding waar ik het over had
p4 1.5
60 gig hd
mobo ?
audigy
dvd speed?
brander ik geloof 12x8 x32 wilt nog niet werken
4 x 64 mb rimm 8)7
een erg klein debiel toetsen bord waar je weer opnieuw moet leren tikken
17 i monitor
gf2 alvervangen door een echte kaart ti 4600
boxen is een subwofer met 2 van die kleine boxen er komt wel goed gelid uit die dingen
en die klote kast zijn geloof ik allemaal het zelfde

ik kan gewoon de bios in f2 maar als ik wat kloot met die knoppen komt er ook een nec bios in beeld enkel daar gaat ie niet in
en wat ik in die 2 de bios wil doen ten eerste kijken ten 2 de fsb mag wel iets omhoog
wel lullig voor die gozer heeft ie veelste veel betaald voor een pc die gewoon verslagen word door mijn al weer achterhaalde xp 1800+@1900+

Verwijderd

YellowCube schreef op 01 oktober 2002 @ 09:42:
[...]

Ik wil niet gelijk bruin-neuzen, maar ik heb meer het idee dat Lopez bedoelt dat de topic-starter niet echt geholpen is met het feit dat iedereen roept dat PB zuigt...los je het probleem niet mee op lijkt me.
klopt het probleem word niet opgelost als iedereen enkel roept pb zuigt

maar we moeten in de toekomst denken als de mensen weten dat pb zuigt en hem dus niet kopen hoeven er uit eindelijk minder problemen opgelost te worden voorkomen is beter dan genezen

voorbeeld iedereen zegt een spire koeler is niet goed dan ga ik toch geen spire nemen maar

• Rebels
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Ik heb 2 PB's ombebouwd naar "normale pcees.
Gewoon mobo type hebben, naar mobo fabrikant site gaan, bios flashen, laatste drivers downloaden, nooit problemen mee gehad :P

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-08 08:46

TwoR

Gekleurde stippen

Nieuwe drivers installeren van de video kaart en als dat niet werkt die Packerd Hell het ram uitgooien

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 10:36:
[...]
het self samen stellen ging niet ging niet voor de topic starter uit gestelde betaling dus hij zal het hier mee moeten doen lijkt me
Dan kijk hij verkeerd. Als je niet bij Gistron goedkoper een sys samen kunt stellen dan bij PB dan vreet ik m'n Duron op 8)7
en door de lokaale pc boer iets in me kaar zetten zie ik ook niet als een optie gezien er daarbij ook veel fouten gemaakt word ( en ik ben er druk mee )
zelf samen stellen als je er wat verstand van hebt is het beste
Tuurlijk, maar als je die kennis niet hebt is het DUIDELIJK een betere keuze dan een merk PC. En dat geldt net zo voor Dell of HP als voor PB.
en ik heb geen pb EFFE heel duidenlijk ik heb een echte pc
spec van dat ding waar ik het over had
p4 1.5
60 gig hd
mobo ?
audigy
dvd speed?
brander ik geloof 12x8 x32 wilt nog niet werken
4 x 64 mb rimm 8)7
een erg klein debiel toetsen bord waar je weer opnieuw moet leren tikken
17 i monitor
gf2 alvervangen door een echte kaart ti 4600
boxen is een subwofer met 2 van die kleine boxen er komt wel goed gelid uit die dingen
en die klote kast zijn geloof ik allemaal het zelfde

ik kan gewoon de bios in f2 maar als ik wat kloot met die knoppen komt er ook een nec bios in beeld enkel daar gaat ie niet in
en wat ik in die 2 de bios wil doen ten eerste kijken ten 2 de fsb mag wel iets omhoog
wel lullig voor die gozer heeft ie veelste veel betaald voor een pc die gewoon verslagen word door mijn al weer achterhaalde xp 1800+@1900+
Jouw XP1800+ :? Je had het net over een P4...

Enfin, ff uit die specs iets zinnigs destilliren-
Mobo: MSI-6339 (LET OP, HIER ZIJN 2 REVISIES DIE NIET QUA BIOS COMPATIBLE ZIJN :o )
Toetsenbord: Logitech iTouch Cordless in een andere behuizing
Geluid: Eerder een SBLive Value dan een Audigy, gok ik zo

Maar goed, die mobo dus. Enige wat je gedaan hebt is de PB splash screen vervangen door eentje van NEC, het is echt dezelfde BIOS:z

Gewoon uitzoeken welke revisie je hebt (staat op de PCB) en naar MSI gaan en de juiste BIOS flashen. Dan kun je OCen en mem timings instellen. Als dat niet genoeg is werkt CPUFSB.

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

1 dag! OK, terug dat ding, omruilen voor een Dell.

Packard Bell, Plastic packed Hell })

• dion_b

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 01 oktober 2002 @ 17:13:
1 dag! OK, terug dat ding, omruilen voor een Dell.

Packard Bell, Plastic packed Hell })
Soms de post van Lopez niet gelezen, je kunt hier allicht een OW voor verwachten |:(

Maareh, een Dell he- PB is qua software allicht zwakker, maar tenminste gebruikt het standaardcomponenten, niet van die non-ATX voedingen van Dell die alleen icm Dell mobo's gebruikt kunnen worden, probeer je een andere mobo of voeding, dan wordt de boel geroosterd :(

Nee, dat is vooruitgang :X

Ik blijf erbij, merk PCs zijn hooguit nuttig voor mensen met geen enkele PC kennis en ook geen kennissen met die kennis, een steeds kleiner wordende groep. Alle merk PCs hebben last van deels proprietary componenten, een samenstelling die vooral gericht is op hoge cijfertjes (die verkopen immers), niet hoge performance, 'vervuiling' van de OS preload met reclameprogjes en irritante 'helper' programmata, vaak geen losse OS CD en zeer beperkte support bij het installeren of gebruiken van non-merkhardware of software.

Daarom blijf ik erbij dat als je niet zelf kunt samenstellen je beter af bent bij een locale PC boer die tenminste naar JOUW wensen iets kan bouwen. Als dat dan duurder blijkt dan een merk PC kan dat 2 oorzaken hebben: 1) de componenten zijn beter (zelf zul je niet snel een GF2MX200 in een sys stoppen, terwijl er nog OEMs zijn die dat doen) of 2) je hebt gewoon een dure winkel te pakken, ga naar de buurman voor een vergelijking met identieke componenten.

Oslik blyat! Oslik!

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 21:35

RammY

Dát!

altec schreef op 28 september 2002 @ 21:51:
Hoho kan wel... had hiervoor ook een pb.. .niet dat ik er erg tevreden over was hoor... maar ik kon er alles mee wat ik wou... ok ze hebben wat aan de hardware liggen sleutelen (jumpers van mn mobo af enzow) maar direct na de eerste keer dat het gewoon nodig was om win opnieuw te installen heb ik het zonder problemen gedaan... En het eninge waar ie geen drivers voor had was mn AMR modem.. maar dat is ook niet zo vreemd...

offtopic:
he dion.. waneer ga je de site weer es updaten
die pboc site.

Deze advertentieplaats is te huur!

Pagina: 1