ASUS P3B-F (Utilities gezocht!!)

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

• X-G
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-07-2024
Ik heb me afgelopen week een ASUS P3B-F moederbord gekocht en ik zoek hier Utilities voor.. op de officiele ASUS site was niks te vinden

Hebben jullie misschien wat in die stoffige hoek van je HD liggen?

Grtz X-G

ToyzBuilder YouTube - Gratis Bitcoin Verdienen

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Utilities :? Ik heb hier twee P3B-F's en van utilities weet ik niks, verklaar je graag nader :) (enige dingen die er bij zaten waren algemene zaken als Asus Probe)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

verklaar is nader? k heb ook zo`n bordje met een p3 500 als servertje te ronken maar untilleties? nooit van gehoord..

Verwijderd

nah, ik denk toch dat hij die vage progjes erbij bedoelt
Staat vast wel ergens op internet. Maar echt missen doe je die dingen niet hoor, houd het liever bij goede shareware :)

• X-G
Utilities zoals: Checken van Fan speed. CPU warmte Kast warmte rt overclocking enz

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Probeer eens een programma als Motherboard Monitor dan. Die geeft dat soort waardes aan (als het mobo tenminste sensoren daarvoor heeft, en of de P3B-F dat kan weet ik niet :) )

• X-G
Dat moeder bord heeft sensoren

Waar kan ik Motherboard Monitor dan krijgen?

Verwijderd

X-G schreef op 28 september 2002 @ 22:00:
Dat moeder bord heeft sensoren

Waar kan ik Motherboard Monitor dan krijgen?
check download.com op MBM5 of motherboardmonitor5

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Hmm, Asus PC-Probe kun je gewoon van de Asus site halen hier. Voor de rest staat er niks bijzonders op de CD die er bij zat: 'Intel LANDesk Client Manager' en 'Trend PC-cilin Anti-virus stuff'.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Sja, er is inderdaad niks bijzonders te vinden dat specifiek aan de P3B-F is gericht..

Zulke 'utilities' vallen onder de categorie Software en daar doen we hier niet aan. Voor Tweaktooltjes etc moet je maar van de grotere softwaretoko's downloaden. MBM kun je vinden op http://mbm.livewiredev.com. Maar dat had je ook wel kunnen vinden door te [google=download motherboard monitor] :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.