Utilities
Ik heb hier twee P3B-F's en van utilities weet ik niks, verklaar je graag nader
(enige dingen die er bij zaten waren algemene zaken als Asus Probe)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
verklaar is nader? k heb ook zo`n bordje met een p3 500 als servertje te ronken maar untilleties? nooit van gehoord..
Verwijderd
nah, ik denk toch dat hij die vage progjes erbij bedoelt
Staat vast wel ergens op internet. Maar echt missen doe je die dingen niet hoor, houd het liever bij goede shareware
Staat vast wel ergens op internet. Maar echt missen doe je die dingen niet hoor, houd het liever bij goede shareware
Utilities zoals: Checken van Fan speed. CPU warmte Kast warmte rt overclocking enz
Probeer eens een programma als Motherboard Monitor dan. Die geeft dat soort waardes aan (als het mobo tenminste sensoren daarvoor heeft, en of de P3B-F dat kan weet ik niet
)
Dat moeder bord heeft sensoren
Waar kan ik Motherboard Monitor dan krijgen?
Verwijderd
check download.com op MBM5 of motherboardmonitor5X-G schreef op 28 september 2002 @ 22:00:
Dat moeder bord heeft sensoren
Hmm, Asus PC-Probe kun je gewoon van de Asus site halen hier. Voor de rest staat er niks bijzonders op de CD die er bij zat: 'Intel LANDesk Client Manager' en 'Trend PC-cilin Anti-virus stuff'.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Sja, er is inderdaad niks bijzonders te vinden dat specifiek aan de P3B-F is gericht..
Zulke 'utilities' vallen onder de categorie Software en daar doen we hier niet aan. Voor Tweaktooltjes etc moet je maar van de grotere softwaretoko's downloaden. MBM kun je vinden op http://mbm.livewiredev.com. Maar dat had je ook wel kunnen vinden door te [google=download motherboard monitor]
Zulke 'utilities' vallen onder de categorie Software en daar doen we hier niet aan. Voor Tweaktooltjes etc moet je maar van de grotere softwaretoko's downloaden. MBM kun je vinden op http://mbm.livewiredev.com. Maar dat had je ook wel kunnen vinden door te [google=download motherboard monitor]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()