Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Kan het niet komen doordat id een numerieke waarde is? Daar hoeven voor zover ik weet geen guotes omheen!!Karlok[JY-616] schreef op 28 september 2002 @ 21:16:
Ik heb een tabel, daar wil ik de volgende statement op loslaten
code:
1 UPDATE ecards SET read='y' WHERE id='183428092002185926'
Dit doet niks, maar als ik ENKEL de veld naam wijzig in een andere veld, dan doet ie het wel, terwijl ik 100% zeker van weet dat read bestaat.
READ is een CHAR(1) NOT NULL, standaard n
Wat gebeurt hier en waarom werkt het niet, ik heb al diverse dingen geprobeerd, bijvoorbeeld andere characters ipv 1 en 0 ipv j en n
[ Voor 0% gewijzigd door FitNiX op 28-09-2002 21:22 . Reden: typo's ]
Verwijderd
De naam van het veld doet mij vermoeden dat de database die je gebruikt dit niet herkent als een veldnaam maar als een commando.
Je kan 2 dingen doen: of de naam van het veld wijzigen of aangeven dat het een veldnaam is door de naam van de tabel ervoor te zetten of quotes te gebruiken. (Hangt af van het soort database)
HTH
Alex
Je kan 2 dingen doen: of de naam van het veld wijzigen of aangeven dat het een veldnaam is door de naam van de tabel ervoor te zetten of quotes te gebruiken. (Hangt af van het soort database)
HTH
Alex
Ow ja, dat ook nog eens ja.
Ik zeg naam ff aanpassen en opnieuw testen
Jup, dat was het.
Read was dus niet toegestaan, vandaar dat het wijzigen van veldnaam in een andere veldje wel kon.
Heb nu een andere naam gekozen...
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Pagina: 1