Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Geluiden, auto's zijn anders van gedrag, zeer scherpe skins
Toch maar eens aan dit spel zien te komen, heb alleen een rip die alleen in low-detail te spelen is
same herekNarf schreef op 28 september 2002 @ 21:21:
![]()
Toch maar eens aan dit spel zien te komen, heb alleen een rip die alleen in low-detail te spelen is
wel ff zin in potje raggen
Nu de a en de e nog verwisselen
Maar die screens zien er wel strak uit zeg. CM 2.0 staat al geinstalleerd, dus zo ga ik ff die mod uitproberen..
They made me do it.
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1
Ik wist niet dat CMR 2.0 zo mooi kon zijn
The devil is in the details.
TuurlijkeMAeRCe schreef op 28 september 2002 @ 22:23:
K heb eigenlijk wel zin om online te gaan. Meer interesse ???
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
edit: pas op met hem... hij is te goed
The question is not what we are, nor where we are, but rather: where should we go?
zou het niet leuk zijn om bv ook andere klass race wagens te maken bv de nissan micra fiat bravo enz..
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
ziet er goed uit hoor.. maar jammer dat die mannetjes er altijd zo duf op staan
Verwijderd
(zijn er ook nieuwe levels bij? )
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Is trouwens erg leuk! nieuwe auto's rijden verbazend goed, heb bepaalde tijden alweer verbeterd met de nieuwe wagens.
Als je trouwens de site www.colin2.fr.fm bekijkt, hier komt het vandaan, dan zie je dat ze nog meer gepland hebben voor CMR2... onder andere een mod met allerlei getunede (=niet rally) auto'. Die is alleen nog niet te d/l.
Carset switcher ff proberen?themaxter schreef op 03 oktober 2002 @ 11:06:
Heb hem ook ff gedownd, heel gaaf, maar hoe kan je rijden in die citroen, kan ze allemaal kiezen behalve die....
Lancia Delta??? damn die bak is al oud...en dan het snelste....OK dat spel zullen we is ff moeten bekijken...SideSwipe_XP schreef op 03 oktober 2002 @ 11:02:
Hmmm... Heb net het eerste level van SanRemo geprobeerd. Met de Lancia delta gaat het toch het snelst: 20.20:30
Verwijderd
43.20??? sjeez... en ik dacht dat ik met 47.19 een snelle tijd had, met de Lancer Evo.Verwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 12:45:
Ik was vorig jaar zomer met vriend van mij constand elkaars tijden aan het verbeteren op italy was op de playstation. Nu heb ik net de pc versie een van de mooiste race spellen vind ik. Snelste tijd nu bij Italy 43.20 met peugeot 205 16. Wat is jullie snelste tijd daar? Ik vraag me namelijk af hoeveel sneller het nog kan.
Over welke ss hebben we het hier dan? Zal ik het ook even proberen:)_Astra_ schreef op 04 oktober 2002 @ 14:31:
[...]
43.20??? sjeez... en ik dacht dat ik met 47.19 een snelle tijd had, met de Lancer Evo.Je bedoelt in het TimeTrial gedeelte toch?
SuperSpecial
BTW, snelste tijd die ik heb op San Remo 1 is 2:20:34 met de Peugeot 206 WRC
ik heb ook dat zelfde probleem ik zie wel in het spel een plaatje van de auto en de naam van de rijder alleen komt die naam niet in het keuze menu voor
en met carset heb je toch in ieder pakket een citroen zitten.
|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Kijk een op http://www.codemasters.co.../displayhall.php?gameid=9 en kom er dan achter dat je nog heel wat te oefenen hebtVerwijderd schreef op 04 oktober 2002 @ 12:45:
Ik was vorig jaar zomer met vriend van mij constand elkaars tijden aan het verbeteren op italy was op de playstation. Nu heb ik net de pc versie een van de mooiste race spellen vind ik. Snelste tijd nu bij Italy 43.20 met peugeot 205 16. Wat is jullie snelste tijd daar? Ik vraag me namelijk af hoeveel sneller het nog kan.
P.S> Het maakt nogal een verschil over welke stage je het hebt. Denk namelijk niet dat je op de complete rally doelt.
Verwijderd
CMR bestseller toch maar weer eens onder het stof vandaan gehaalt
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2002 19:42 . Reden: Weer een snellere tijd. ]