They said it couldn't happen here.... And it didn't
Verwijderd
misschien even wat gaan klooien met je master/slave en IDE0 en IDE1.
dus: alles eens ergens anders aan hangen. hdd alleen op IDE0 enzo
dus: alles eens ergens anders aan hangen. hdd alleen op IDE0 enzo
Maar dan moet ik de dvd en de brander op IDE1 zetten en ik heb me laten vertellen dat dat niet tof is. Er zit ook nog die Promise ATA 133-controller op, maar die is alleen bruikbaar in RAID-confs, toch?
Bedankt voor de tip! Ga het proberen!
Meestal ondersteunen die controllers ook niet-RAID schijven. Werkt het wel zonder die brander en DVD speler?
Move PMG -> OM
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ja, het werkt wel, maar alleen na een warme boot. Dan draait het systeem als een zonnetje!
ik heb exact hetzelfde probleem, maar dan compleet andere hardware: Elitegroup board en IBM schijven. Soms (laatste tijd niet meer zo regelmatig) krijg ik idd ook de foutmelding Boot Disk Failure.
Mijn vermoeden was idd ook de kabes maar ik heb geen idee hoe je het verschil kunt zien tussen de diverse IDE kabels. Kan hier iemand helpen???
Mijn vermoeden was idd ook de kabes maar ik heb geen idee hoe je het verschil kunt zien tussen de diverse IDE kabels. Kan hier iemand helpen???
Misschien levert je voeding niet genoeg vermogen en kan de schijf niet optijd op snelheid komen?
Ik heb ook het idee dat de schijf niet snel genoeg opspint. Wat die kabels betreft: maakt het nou wel of niet uit of de master aan het uiteinde van de kable zit of niet? Ik dacht altijd dat dat moest, maar ik zie ook vaak de master aan de middelste connector zitten
Pagina: 1