Hallo,
Ik wil de Asus V8460 Ultra DT, GeForce4 Ti 4600, 128MB DDR, TV-Out, AGP
(pricewatch: Asus GeForce 4 Ti4600 Ultra TD 128MB)
aanschaffen.
Maar mijn systeem eisen zijn:
Intel Pentium 3 - 550 MHZ
128 MB SDR
Moederbord: Pentium III AGP ATX van AOpen
Ik heb gelezen op mijn vorige post de reply's met daarin antwoord dat ik of een nieuwe pc moet aanschaffen of x-tra mb ram erbij nemen of een 4200 geforce 4 kaart moet nemen.
Maar wat ik ook van een vriend heb gehoord is als je een nieuwe processor neemt dan zou de geforce 4 kaart waarschijnlijk alles gebruiken wat ie heeft,
ook al heb je 128 mb ram, klopt dit?!!
Nou heb ik dus op tweakers.net een intel pentium 4 processor gevonden.
De Intel Pentium 4 1,5GHz (Socket 478, Boxed) ==> pricewatch: Intel Pentium 4 1,50GHz (S478, 256KB, 400MHz FSB, Boxed)
Aangezien deze pentium 4 processor best wel een mooi prijsje heeft is mijn vraag of deze ook goed is??
Als er andere beter zijn en het liefst goedkoper zijn zou ik dat graag willen horen.
Alvast bedankt voor de reply's,
Wessel
Ik wil de Asus V8460 Ultra DT, GeForce4 Ti 4600, 128MB DDR, TV-Out, AGP
(pricewatch: Asus GeForce 4 Ti4600 Ultra TD 128MB)
aanschaffen.
Maar mijn systeem eisen zijn:
Intel Pentium 3 - 550 MHZ
128 MB SDR
Moederbord: Pentium III AGP ATX van AOpen
Ik heb gelezen op mijn vorige post de reply's met daarin antwoord dat ik of een nieuwe pc moet aanschaffen of x-tra mb ram erbij nemen of een 4200 geforce 4 kaart moet nemen.
Maar wat ik ook van een vriend heb gehoord is als je een nieuwe processor neemt dan zou de geforce 4 kaart waarschijnlijk alles gebruiken wat ie heeft,
ook al heb je 128 mb ram, klopt dit?!!
Nou heb ik dus op tweakers.net een intel pentium 4 processor gevonden.
De Intel Pentium 4 1,5GHz (Socket 478, Boxed) ==> pricewatch: Intel Pentium 4 1,50GHz (S478, 256KB, 400MHz FSB, Boxed)
Aangezien deze pentium 4 processor best wel een mooi prijsje heeft is mijn vraag of deze ook goed is??
Als er andere beter zijn en het liefst goedkoper zijn zou ik dat graag willen horen.
Alvast bedankt voor de reply's,
Wessel