Ik heb windows 2000 draaien met Office 2000... Mijn pst bestandje (waar de mails in opgeslagen worden) is 2 GB groot!! (heb super veel mailtjes) maar nu zegt hij dat hij dat bestandje niet meer kan lezen..?? Hoe kan ik er toch nog weer inkomen en misschien toch een paar dingen verwijderen?? of mag 2 GB helemaal nix uitmaken?? PLZZZ help me
Zoek maar eens op microsoft supportop repair inbox. Er staat wellicht een progje op je harddisk waar mee je die reparatie kan doen. In MS support staat hoe je dat progje kan runnen als hij niet op je HD staat.
Die Inbox Repair Utility werkt niet als je PST over de 2GB limiet is gegaan. Dan heb je de utility PST2GB.EXE van MS nodig en die krijg je alleen als je een support-contract met Microsoft hebt. Hier ben ik toevallig 2 weken geleden zelf achter gekomen omdat ik dit probleem op m'n werk ben tegen gekomen.
PST2GB.EXE is een utility die domweg een paar MB van je PST af schaaft waarna je alsnog de Inbox Repair Kit moet gebruiken om de file weer leesbaar te maken. Gevolg van dit alles is wel dat je een paar MB aan emailtjes gewoon kwijt bent.
PST2GB.EXE is een utility die domweg een paar MB van je PST af schaaft waarna je alsnog de Inbox Repair Kit moet gebruiken om de file weer leesbaar te maken. Gevolg van dit alles is wel dat je een paar MB aan emailtjes gewoon kwijt bent.
Ik heb dit ook een keer gehad..Sonic- schreef op 28 september 2002 @ 20:23:
Ik heb windows 2000 draaien met Office 2000... Mijn pst bestandje (waar de mails in opgeslagen worden) is 2 GB groot!! (heb super veel mailtjes) maar nu zegt hij dat hij dat bestandje niet meer kan lezen..?? Hoe kan ik er toch nog weer inkomen en misschien toch een paar dingen verwijderen?? of mag 2 GB helemaal nix uitmaken?? PLZZZ help me
Gelukkig kon ik nog 1tje van de backup terug zetten, die was 1,95Gb
Ik kijk tegenwoordig om de week hoe groot hij is, is ie goter dan 650mb, dan archiveer ik dat hele ding en fik het op cd...
Met andere woorden ik zit diep in de stront want heb geen contract met microsoft ofsow.. duwzz...
Anoniem: 12140
pst's hebben een limiet van 2 Gb. Het is beter om een aantal kleinere pst's aan te maken.
Daar is het nu een beetje te laat voor maar inderdaad thx for the advise 
naja wel klote
naja wel klote
het is gelukt met dat programmatje!!!
Maar je kan inderdaad niet zien wat hij verwijderd..
en ik delete meteen dat 2 GB bestand en ik ga kijken in me nieuwe pst bestand die nu 1,5 GB groot is en nu heeft hij alle nieuwe emails verwijderd!!
is er nog een manier om die weer terug te krijgen?? (natuurlijk niet weet ik zelf ook) maar kan iemand me nog hoop geven?
Maar je kan inderdaad niet zien wat hij verwijderd..
en ik delete meteen dat 2 GB bestand en ik ga kijken in me nieuwe pst bestand die nu 1,5 GB groot is en nu heeft hij alle nieuwe emails verwijderd!!
is er nog een manier om die weer terug te krijgen?? (natuurlijk niet weet ik zelf ook) maar kan iemand me nog hoop geven?
Pagina: 1