windows XP font pack..

Pagina: 1
Acties:

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 17:48

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
hey lui...kheb een probleem(pje) namelijk..
Ik had laatst een font pack gedowload..maar daar zaten iets van 1100 stomme fonts tussen, nu heb ik Typograf gedownload om de fonts te deleten die ik niet mooi vind...maar toen kwam ik er 8er dat ik mischien windows fonts zou deleten

en dat moeten we niet hebben..dus als iemand weet waar ik de standaart fonts weg kan halen kan er ook niet zoveel verkeerd gaan

of kan ik dit ook anders doen (uninstall..)

ps ik las op microsoft.nl dat deze fonts door windows worden gebruikt

" 'Verdana', 'Georgia', 'Comic Sans MS', 'Tahoma', 'Wingdings', 'Webdings' en 'Trebuchet MS'."

dus als ik van deze afblijf komt het wel goed??
alleen dat durf ik niet met ckr hijd te doen dus beter voorkomen dan genezen ( :? )

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

Zit er geen uninstalloptie in dat pakket?

Of anders in Start -> Settings -> Add/Remove Programs ?

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
mwah pakker..ik zei het mischien verkeerd

het was een .rar file met allemaal fonts er in...

en ik weet wel hoe ik ze weg kan halen, maar ik weet niet welke ik NIET wg moet hale :?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Verwijderd

MrVegeta schreef op 28 september 2002 @ 20:20:
het was een .rar file met allemaal fonts er in...

en ik weet wel hoe ik ze weg kan halen, maar ik weet niet welke ik NIET wg moet hale :?
Anders selecteer je alle fonts, en deselecteer je de standaard fonts van Windows en verwijder je de boel dan.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
wat zijn de standaart fontsvan windows :p

" 'Verdana', 'Georgia', 'Comic Sans MS', 'Tahoma', 'Wingdings', 'Webdings' en 'Trebuchet MS'."

???

Verwijderd

hij weet niet welke van windhoos zelf zijn :P

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
zijn het dezen of zijn er meer??

simpel ja of neej aub =)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 20:24:
hij weet niet welke van windhoos zelf zijn :P
Mja, hij noemde er zelf al een paar, en dat klonk wel aardig standaard :)

Verder zijn Arial en Times New Roman ook heel standaard.

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
dus als ik de fonts delete op dezen na

" 'Verdana', 'Georgia', 'Comic Sans MS', 'Tahoma', 'Wingdings', 'Times New Roman ''Webdings' en 'Trebuchet MS'."

zou er nix fout knnen gaan?

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hmm.. ik heb deze fonts (Windows XP fonts+nog wat dingen door Office XP erbij gezet+Chickenscratch)...

http://elektron.its.tudelft.nl/~school61/scherm.gif

in principe kan alles wat hier niet bij staat wel weg iig...

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Topicstarter
thanx m8 =)

Pagina: 1