Toon posts:

schaduw in spiegel of zo?!

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,

Als ik mijn hand bij de spiegel hou, cm of 10 verwijderd, en kijk langs mijn handen zie ik een lichte streep.... Ik zie deze ook gewoon zonder spiegel... Maar in de spiegel is hij nog veel duidelijker.
Zien meer mensen dit?!

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-12-2025

Yoozer

minimoog

niet echt een w&l topic, hm?

waar je echter wel mee rekening moet houden is dat het licht dat via een spiegel op je hand landt ook je hand meer licht geeft. daardoor wordt 't spiegelbeeld weer helderder (etc.)

teveel zooi, te weinig tijd

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat je ziet is denk ik de laag glas tussen het spiegelend oppervlak en het oppervlak van het glas.

Hoe groter de inkijkhoek, hoe beter deze te zien is.

[ Voor 0% gewijzigd door Expander op 28-09-2002 20:50 . Reden: edit ]

Expanding the inexpandable

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Yoozer schreef op 28 september 2002 @ 20:43:
niet echt een w&l topic, hm?

waar je echter wel mee rekening moet houden is dat het licht dat via een spiegel op je hand landt ook je hand meer licht geeft. daardoor wordt 't spiegelbeeld weer helderder (etc.)
Maar hij ziet t ook zonder spiegel
en daarom zet hij t prob hier.

Nja, met speigel weet ik wel wat je bedoelt, dan komt t door de afstand tussen de reflecterende laag en de luchtlaag, beiden aan een andere kant van het glas dus.
Door de breking vh glas dus, lijkt me.

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

• Christiaan
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-08-2021
Sorry, maar dit draadje voldoet echt niet aan de W&L policy. Het is de bedoeling dat er een stelling gepost wordt die leidt tot interessante discussies. Dit zie ik hier niet gebeuren eigenlijk...

Dit draadje gaat dus dicht.

Dit topic is gesloten.