Toon posts:

XP hangt spontaan..of geen beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OK...verschillende dingen geprobeerd maar kom er niet uit. het volgende probleem. Na afgelopen week de laatste Detonator drivers geinstalleerd te hebben heb ik problemen met XP. Al verschillende malen een clean install gedaan van XP maar het probleem blijft :( Ik heb de volgende specs:

MSI K7T266A (bios v3.3)
640 DDR
ASUS V8200 Ti200 (det 30.82)
Lite On brander en DVD
AMD TB 1333
XP Professional

Zelfs bij het opnieuw installeren van XP liep de zooi al vast. Beeld is er maar geen enkele beweging meer. Nu verdenk ik mijn videokaart van de problemen. Zodra ik de resolutie verstel naar 1280x1024 (wat ik altijd heb gedraaid) blijft mijn Iiyama zwart. Ik ben het ff helemaal kwijt...zit er nu nog ergens wat dwars van de Detonator drivers of is men videokaartje gewoon gaar? Nu heb ik niets aan drivers geinstalleerd en het lijkt stabiel. Al zeker 2,5 uur niets meer aan de hand. Hellup?? :'(

Verwijderd

Weet je zeker dat je geen beta driver hebt gedownloadt?

Je hebt 30.82, dat is geen beta, zie ik ;)

Maar ga anders eens een stapje terug met de Detenator drivers, misschien dat oudere versies wel goed werken.

Verwijderd

Topicstarter
Zou het iets uit maken dak men monitor gewoon op standaard monitor heb staan? Heb geen XP Iiyama drivers..dus geen geinstalleerd voor men HM704UTC. Maar moet geen *** uitmaken volgens mij...kweet et ff nie meer..tis de 1ste keer da me PC van me wint :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 19:57:
Zou het iets uit maken dak men monitor gewoon op standaard monitor heb staan? Heb geen XP Iiyama drivers..dus geen geinstalleerd voor men HM704UTC. Maar moet geen *** uitmaken volgens mij...kweet et ff nie meer..tis de 1ste keer da me PC van me wint :P
Nee, zou niets uit moeten maken, ik heb hem daar hier ook op staan en kan alle maximaal haalbare resoluties en frequenties kiezen.

Maar je zou natuurlijk kunnen proberen een driver te downloaden en te installeren. Maar je hebt dat nooit hoeven te doen zeker?

Verwijderd

Topicstarter
inderdaad nie...de ellende is begonnen sinds die Det40.41 (als ik het goed heb, versie kan verschillen maar het waren Beta) Ik kan men desktop nu wel op 1280x1024 knallen maar dan alleen in 16bits met max 75Hz. Zodra ik de kleuren of Hz wijzig zie ik niets meer

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 20:01:
inderdaad nie...de ellende is begonnen sinds die Det40.41 (als ik het goed heb, versie kan verschillen maar het waren Beta) Ik kan men desktop nu wel op 1280x1024 knallen maar dan alleen in 16bits met max 75Hz. Zodra ik de kleuren of Hz wijzig zie ik niets meer
Daarom begin ik dus ook nooit aan beta's :)

Maar als je al een clean install hebt uitgevoerd, dan zou je daar geen last meer van moeten hebben. Welke Detonatorversie draaide je voordat je 40.41 erop knalde?

Verwijderd

Topicstarter
das een goeie vraag..20.82 volgens mij..geen idee. Systeem heeft een half jaar stabiel gedraaid. Nooit geen problemen mee gehad

Ik ga nu de 40.71 proberen..zijn er meer geweest met dit probleem volgens de 3D Guru site

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 20:26:
das een goeie vraag..20.82 volgens mij..geen idee. Systeem heeft een half jaar stabiel gedraaid. Nooit geen problemen mee gehad
Je spreekt jezelf een beetje tegen ;)
Ik ga nu de 40.71 proberen..zijn er meer geweest met dit probleem volgens de 3D Guru site
Is dat ook een beta?

Verwijderd

Topicstarter
Schiet mij maar lek...40.71 geinstalleerd en kan alle resoluties weer aan..draai nu 1280x1024 op 85Hz....ppfff..Men computer begrijpt me nie

Verwijderd

Topicstarter
Na een dag goed gedraaid te hebben begint de ellende weer. Spontane vastlopers..snap er geen jota meer van

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 september 2002 @ 16:47:
Na een dag goed gedraaid te hebben begint de ellende weer. Spontane vastlopers..snap er geen jota meer van
Had je al een oudere versie van de Detonator drivers geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
Het wordt steeds spannender, nu als ik een vastloper heb gehad en reset indruk zie ik de mem..schijven..cd-roms. Dan komt zo'n mooi scherm met lijntjes erom heen wat je er alleemaal in hebt zitten en dat was da. Scherm komt maar voor de helft en dan is het op..vast gelopen dus. Lijkt me een proc probleem aan het worden...als ie met opstarten al vastknalt..proc..mem..of mobo?
Pagina: 1