OK...verschillende dingen geprobeerd maar kom er niet uit. het volgende probleem. Na afgelopen week de laatste Detonator drivers geinstalleerd te hebben heb ik problemen met XP. Al verschillende malen een clean install gedaan van XP maar het probleem blijft
Ik heb de volgende specs:
MSI K7T266A (bios v3.3)
640 DDR
ASUS V8200 Ti200 (det 30.82)
Lite On brander en DVD
AMD TB 1333
XP Professional
Zelfs bij het opnieuw installeren van XP liep de zooi al vast. Beeld is er maar geen enkele beweging meer. Nu verdenk ik mijn videokaart van de problemen. Zodra ik de resolutie verstel naar 1280x1024 (wat ik altijd heb gedraaid) blijft mijn Iiyama zwart. Ik ben het ff helemaal kwijt...zit er nu nog ergens wat dwars van de Detonator drivers of is men videokaartje gewoon gaar? Nu heb ik niets aan drivers geinstalleerd en het lijkt stabiel. Al zeker 2,5 uur niets meer aan de hand. Hellup??
MSI K7T266A (bios v3.3)
640 DDR
ASUS V8200 Ti200 (det 30.82)
Lite On brander en DVD
AMD TB 1333
XP Professional
Zelfs bij het opnieuw installeren van XP liep de zooi al vast. Beeld is er maar geen enkele beweging meer. Nu verdenk ik mijn videokaart van de problemen. Zodra ik de resolutie verstel naar 1280x1024 (wat ik altijd heb gedraaid) blijft mijn Iiyama zwart. Ik ben het ff helemaal kwijt...zit er nu nog ergens wat dwars van de Detonator drivers of is men videokaartje gewoon gaar? Nu heb ik niets aan drivers geinstalleerd en het lijkt stabiel. Al zeker 2,5 uur niets meer aan de hand. Hellup??