Toon posts:

ik ga een paar dagen weg, kan mijn koe blijven?

Pagina: 1
Acties:
  • 166 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoi!
ik ga een dag of 4 weg..lekker ff parijs...
wat ik me afvroeg, kan ik mijn comp gewoon aan laten staan al die tijd? hij is ietsjes opgefokt van p2/400 naar 420, weet niet of het kwaad kan zo lang achter elkaar...
enne...ik krijg wel eens een time-out van mijn provider (casema... :( ) en das dan dus niet de bedoeling want dan flushed hij niet.
Ik ben nog niet zo heel lang bezig en ik ben net lekker aan het stijgen...wil ik graag zo houden. hoe kan ik die time-out tegen gaan of maakt dat niet uit? (mocht het weer gebeuren...) en in hoeverre loop ik het risico dat mijn huis is afgefikt als ik thuiskom door een oververhitte pc. is het misschien slim om hem zelfs onder de 400 te zetten?

Verwijderd

je kan er natuurlijk ook voor zorgen dat je een grote buff-in binnenhaalt zodat ie die 4 dagen gewoon door komt.. hoeft ie ook geen verbinding te hebben en als je thuis komt stijg je in één keer 4x zoveel als wat je normaal steeg per dag :)

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

Nee hoor!

uit die }:O!

trekt veel te veel stroom!

en maakt nog lawaai ook.

;)

Join TeamBVD!

• Nikel
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het is zelfs beter voor je pc om hem altijd aan te laten staan. Dan blijft de temp redelijk constant, en heb je geen last van nare inschakelverschijnselen.

Als ie niet altijd wil blijven draaien doordat ie is opgeklokt, dan is ie dus te ver overgeklokt. Maar dat zal met die 5% van jou niet het geval zijn.

Verwijderd

Topicstarter
oke hoe doe ik dat dan met die grote in-buffer? en hoeveel moet ik binnen halen? ik zit op ongeveer 1,1Mkeys/s en het moet genoeg zijn voor 4 dagen

Verwijderd

ga naar het configuratiescherm van je koe
kies 2
onder optie 12 heb je de mogelijkheid om voor een aantal uren een buffer aan te leggen.
vul daar 96;) in en ik denk dat je zat zult hebben!

andere optie:
ik draai een proxy (proxy+)
en daarin is ingesteld dat als er 'iets' (een andere compu of een proggie) wilt inbellen (ik zit ook bij casema), dit automatisch gebeurd. Zo kom ik nooit zonder buffer te zitten

Verwijderd

ga naar menu 2 >13 vul daar rc5=10000 in dan heb je in ieder geval genoeg daarna wel bij menu 2 > 10 ff op 0 zetten en dat nadat je terug bent weer op 2 zetten :P:P

aginor was me al voor met een andere goede mogelijkheid :D

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-04 15:01

Ace

Happy Happy Joy Joy

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>[b]onder optie 12 heb je de mogelijkheid om voor een aantal uren een buffer aan te leggen.
vul daar 60 in en ik denk dat je zat zult hebben![/quote]Hij gaat 4 dagen weg en jij raad 60 uur aan? 4 x 24 = 96 heb ik altijd geleerd :)
Pagina: 1