en nee, ik houd niet van voetbal... :)
probleem is bij jou vanzelf weer verdwenen of heb je daarvoor eerst cistron moeten bellen?Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 19:06:
ik heb ook problemen gehad met het wegvallen van de verbinding.
ik woon ook in utrecht
Verwijderd
Hier ook Cistron Maxx, maar dan in Breda, helemaal geen problemen. Zou idd even de helpdesk bellen
Verwijderd
Paar vraagjes:
Staat je dhcp aan?
Gebruik je Debian.
Zo ja, dan weten ze bij de helpdesk al genoeg
Heb/Had dr ook last van. Nog te korte tijd om te kunnen bepalen of het opgelost is
Staat je dhcp aan?
Gebruik je Debian.
Zo ja, dan weten ze bij de helpdesk al genoeg
Heb/Had dr ook last van. Nog te korte tijd om te kunnen bepalen of het opgelost is
Linesynch heeft niet zoveel met je OS te maken... als je modem aangeeft dat de linesynch regelmatig weg valt, moet je Cistron idd bellen, die geven het weer door aan bbned en die sturen er een KPN mannetje op af
. Voor voorlopig zou je even in cistron.broadband kunnen posten, tis wel weekend maar ze lezen het wel
Exact expert nodig?
Verwijderd
hier @ amersfoort, cistron maxx
niet veel last gehad van uitvallen, wel is m'n download snelheid van 8mbit naar 5,5 mbit gezakt
niet veel last gehad van uitvallen, wel is m'n download snelheid van 8mbit naar 5,5 mbit gezakt
Verwijderd
Ik doelde daarmee op het wegvallen van de verbinding. Niet op de linesync die wegvielCrazy_D schreef op 29 september 2002 @ 00:34:
Linesynch heeft niet zoveel met je OS te maken... als je modem aangeeft dat de linesynch regelmatig weg valt, moet je Cistron idd bellen, die geven het weer door aan bbned en die sturen er een KPN mannetje op af. Voor voorlopig zou je even in cistron.broadband kunnen posten, tis wel weekend maar ze lezen het wel
ik draai Suse, en heb dhcp uitstaan. Maar Linesync heeft idd weinig met OS/DHCP te maken denk ik. Ik zal ff gaan posten op cistron.broadband, kijken of ze tips hebben! Dank voor de info!
Ik herinner me een draadje over Debian en DHCP jaVerwijderd schreef op 29 september 2002 @ 10:44:
Ik doelde daarmee op het wegvallen van de verbinding. Niet op de linesync die wegviel
Exact expert nodig?
Verwijderd
bij mij is dat vanzelf weer weg gegaanWillem2 schreef op 28 september 2002 @ 19:55:
[...]
probleem is bij jou vanzelf weer verdwenen of heb je daarvoor eerst cistron moeten bellen?
Ik heb een tijdje halve linesynch gehad (nog maar 4mbit ipv
en dat is uiteindelijk via Cistron en Bbned bij de kpn uitgekomen, en toen was het "opeens" weer normaal...
Exact expert nodig?
Pagina: 1