He, ik ben op zoek naar zo'n rubbere strip voor om je windowkit heen. Ik ben al naar de plaatselijke bouwmarkt geweest, maar daar hadden ze niks daarvoor. In de pricewatch staan ze ook, maar dan voor 10 euro per meter. Weet iemand een plaats die dicht in de buurt ligt van Grave, net onder Nijmegen, waar je die strips kan krijgen? Ik moet ongeveer 8 meter hebben. Alvast bedankt.
Plaatselijke autoboer/sloperij ook al geprobeert?
BEn nu bezig om de actie af te ronden op www.laupro.nl/ia/ia.asp?id-98 Maar als je ff kijkt, en je wil wat bestellen en je kan er voor zorgen dat het geld voor vrijdag bij mij is, wil ik wel mee bestellen voor je.Verwijderd schreef op 28 september 2002 @ 18:34:
He, ik ben op zoek naar zo'n rubbere strip voor om je windowkit heen. Ik ben al naar de plaatselijke bouwmarkt geweest, maar daar hadden ze niks daarvoor. In de pricewatch staan ze ook, maar dan voor 10 euro per meter. Weet iemand een plaats die dicht in de buurt ligt van Grave, net onder Nijmegen, waar je die strips kan krijgen? Ik moet ongeveer 8 meter hebben. Alvast bedankt.
www.ru58.nl heeft vast wel zoiets, moet je ze ff een mailtje sturen met wat je precies wil.
een opengesneden 220v kabel kan ook een erg mooi resultaat geven
een opengesneden 220v kabel kan ook een erg mooi resultaat geven
Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L