ik heb vanmiddag bij een tweedehands winkeltje een Sansui A-80 versterker gekocht maar kan er nergens informatie over vinden, kan iemand helpen?
zucht, al gedaan sjaakie, wat denk je nou? zie jij ergens sansui a-80 daar? zoja, geef maar exacte link
http://www.retroaudio.ru/sansui/index.shtml de homepage, misschien zou je ze een mailtje kunnen sturen
ik ken die site, a-80 staat er helaas niet op. ik heb sansui.nl gemaild, hopenlijk hebben zij wat.
ik zal ook retroaudio eens mailen
ik zal ook retroaudio eens mailen
Hoe oud is dat beestje wel niet, als hij niet op de sites wordt weer gegeven
ik heb nog een sansui au 5500, die is van 1974
de a-80 ziet er nieuwer uit dus ik schat ergens tussen 1975 en 1980
de a-80 ziet er nieuwer uit dus ik schat ergens tussen 1975 en 1980
ok heb nu iets heel vaags, als ik de line-out van de sb live in de aux doe van de versterker, kraakt het geluid. doe ik hem in tape 1 is er niks aan de hand
Verwijderd
Slechte (soldeer)verbinding ergens tussen connector/keuzeschak electronica misschien?
Oh ja, hoestdrank bij de DA (lol)
tja hoe kom je daarachter? openmaken, maar dan?Verwijderd schreef op 30 september 2002 @ 13:24:
Slechte (soldeer)verbinding ergens tussen connector/keuzeschak electronica misschien?
zowieso.. er kan heel veel stof tussen zitten..
probeer ook eens wat perslucht .. wilt soms veel helpen.. btw.. condensatoren kunnen ook niet helemaal ok meer zijn...
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
ik zal hem even schoonmaken kijken wat er gebeurt
als je niets meer hoort dan doe je wat fout hechimo schreef op 30 september 2002 @ 14:47:
ik zal hem even schoonmaken kijken wat er gebeurt
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
vaag het werkt opeens, ik heb hem opengemaakt maar viel niks schoon te maken, nu zit ie op aux en werkt perfect
Verwijderd
Mail sturen naar de importeur misschien?chimo schreef op 28 september 2002 @ 18:30:
ik heb vanmiddag bij een tweedehands winkeltje een Sansui A-80 versterker gekocht maar kan er nergens informatie over vinden, kan iemand helpen?
mja het probleem lijkt opgelost en btw de versterker was iets duurder dan die documentatie, weinig nut dusGeachte heer Petrov.
Helaas hebben wij geen handleiding voor deze versterker, wel is er een
service documentatie voorhanden. Mocht u deze willen hebben?
geeft u dan uw adres op zodat wij deze kunnen opsturen.
De kosten bedragen hiervoor 15.00 excl btw, incl verzendkosten.
Met vriendelijke groet
TD.Hof
Verwijderd
Ik heb zelf en AU-7900 en sommige potmeters zijn een beetje versleten en kraken. Maar ja mag het die dingen zijn meer dan 25 jaar oud.
Pagina: 1