DivX kijken op de huiskamer TV

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• DjeenooFucker
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06-2024

DjeenooFucker

I've Got your Back

Topicstarter
Jullie gaan me vast uitschelden om hoe ik durf te vragen hoe dit zit, want ik weet wel zo zeker dat deze vraag al eens gesteld is.
Er schijnt een TV-out faq over te zijn heb ik gelezen na mijn zoekwerk alleen die kon ik maar nergens terugvinden vast stom van mij ofzo naja genoeg gelult

Het probleem

van m'n videorecorder heb ik helaas geen specificaties 8)7 :X het enige wat ik kan zeggen er zit natuurlijk een scart aansluiting op voor naar de tv en 2 antenne aansluitingen. (weet ook niet ofie svideo ondersteunt ja/nee)
m'n videokaart is een Geforce2 GTS 32Mb Deluxe dus met tv-out iig
pic -> http://www.asus.com.tw/vga/Keyimage/7700dpack.jpg

Nu wil ik weten wat de mogelijkheden zijn voor mij, op m'n videokaart zitten zoveel rare dingen ik heb geen idee waar het allemaal voor is naja meest logische lijkt me de tv out dat ronde ding waar je ook zo'n ronde kabel indoen van een meter of 10
en dan aansluiten op de videorecorder en dan zou het moeten werken.... maar kan het ook anders?

mijn tv is in elk geval te oud om hem op aan te sluiten dus moet het via de videorecorder.

en als je het dan goed hebt aangesloten, heb je nog een programmatje nodig op de pc welke werkt het handigst?

AMD Phenom II X4 955 Black Edition, ASUS M4A89GTD PRO/USB3, MSI GTX760 Gaming OC, Corsair XMS CMX4GX3M2A16, Crucial 520GB SSD, XSPC Raystorm 240 EX WC kit, op Win7 x64

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Gewoon met een scart verloopje, maar dat had je in de FAQ echt wel kunnen vinden hoor :?

Qua software ?

De laatste nvidia zit een multimedia modus, dan krijg je fullscreen beeld.

Wil je nog meer frotten dan kun je TVTool gebruiken, maar ik heb aan de drivers genoeg :)

Verwijderd

Hier kun je de faq vinden

• DjeenooFucker
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06-2024

DjeenooFucker

I've Got your Back

Topicstarter
thanx die faq zocht ik dus :)
die andere audio related faq's hadden hier nix mee te maken

AMD Phenom II X4 955 Black Edition, ASUS M4A89GTD PRO/USB3, MSI GTX760 Gaming OC, Corsair XMS CMX4GX3M2A16, Crucial 520GB SSD, XSPC Raystorm 240 EX WC kit, op Win7 x64

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Ok.. Dan kan deze ook weer dicht :)

Dit topic is gesloten.