oi 
ik heb een nieuw systeem aangeschaft in onderdelen en dit heb ik vandaag ff in elkaar gebouwd. de specs zijn als volgt:
Chaintech 7vjl Apogee Mobo
Athlon XP 2000+
256mb Corsair DDR
PoV Radeon 9000
maxtor 40gb 7200rpm
lite-on 12x10x32
floppydrive
dit alles in een Thermaltake xaser II 6000 kast met een Enermax EG365-VE voeding.
in totaal zitten er 5 casefans in, 2 in de voeding en 1 op de proc.
nu heb ik alles naar mijn weten goed aangesloten (stroomkabel naar mobo, alle drives aangesloten, stekkertjes van voorpaneel aangesloten) maar hij gaat niet aan, stroomkabel erin, schakelaar op voeding op '1' zetten en dan de powerknop indrukken maar ding gaat niet aan...
Hoe kan dit? ik ben zelf alles 10x nagelopen maar ik ben echt radeloos...
heeft iemand suggesties waar het aan zou kunnen liggen?
ik vind btw die connector voor voorpaneel (resetsw, hd/pwr led/ pwrswitch/speaker etc) van mn mobo wel vaag...
ps, modjes, als dit hier niet thuishoort close em dan maar.
ik heb een nieuw systeem aangeschaft in onderdelen en dit heb ik vandaag ff in elkaar gebouwd. de specs zijn als volgt:
Chaintech 7vjl Apogee Mobo
Athlon XP 2000+
256mb Corsair DDR
PoV Radeon 9000
maxtor 40gb 7200rpm
lite-on 12x10x32
floppydrive
dit alles in een Thermaltake xaser II 6000 kast met een Enermax EG365-VE voeding.
in totaal zitten er 5 casefans in, 2 in de voeding en 1 op de proc.
nu heb ik alles naar mijn weten goed aangesloten (stroomkabel naar mobo, alle drives aangesloten, stekkertjes van voorpaneel aangesloten) maar hij gaat niet aan, stroomkabel erin, schakelaar op voeding op '1' zetten en dan de powerknop indrukken maar ding gaat niet aan...
Hoe kan dit? ik ben zelf alles 10x nagelopen maar ik ben echt radeloos...
heeft iemand suggesties waar het aan zou kunnen liggen?
ik vind btw die connector voor voorpaneel (resetsw, hd/pwr led/ pwrswitch/speaker etc) van mn mobo wel vaag...
ps, modjes, als dit hier niet thuishoort close em dan maar.